برگزاری اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۱۳۹۶

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۸:۱۲
کد خبر: ۵۶۹۲۲۰
برگزاری اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۱۳۹۶
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 96 صبح سه شنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 96 صبح سه شنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این جلسه ثالثی معاون فرماندار و رضوانی مسئول امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری و جمعی از رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه ثالثی معاون فرماندار و رئیس جلسه ضمن گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد بر پیگیری اجرای مصوبات جلسات تأکید کرد.

پس از آن اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر جلسه بر اهمیت موضوع غنی سازی اوقات فراغت و لزوم برنامه ریزی دقیق در این زمینه توسط دستگاه های ذیربط تأکید کرد.

وی همچنین از ریاست جلسه درخواست کرد در زمینه تشکیل کارگروه های تخصصی ذیل کمیته اوقات فراغت اقدام گردد کار گروه های مورد نظر شامل کارگروه های فرهنگ و هنر، فنی مهارتی، گردشگری، قرآنی، ورزشی، کودک و نوجوان، فضای مجازی و بازی های رایانه ای، آموزشی و تربیتی زیر مجموعه کمیته اوقات فراغت هستند ودر کنار فعالیت های مذکور، کارگروه نظارت بر کلاس های اوقات فراغت نیز با حضور یک نماینده از فرمانداری، یک نماینده از اداره ورزش و جوانان و یک نماینده از دستگاه مسئول کارگروه مربوطه باید تشکیل شود.

وی همچنین از دستگاه های ذیربط خواست برنامه های خود درزمینه اوقات فراغت را در پورتال اوقات فراغت به نشانی esffaraghat.ir ثبت نمایند.

در پایان جلسه نیز ثالثی به جمع بندی مباحث مطرح شده در جلسه پرداخت و به این مسئله تاکید کرد که به منظور جلوگیری از موازی کاری، جلسات هماهنگی در کارگروه های تخصصی صورت گیرد و گزارش اقدامات انجام شده به منظور بررسی وتحلیل وافزایش برنامه های اجراشده به فرمانداری و دبیرخانه ستاد ارسال گردد.

نظر شما