رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان:

سومین دوره بازرگانان کوچک در اصفهان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۵:۰۴
کد خبر: ۵۷۰۴۹۹
سومین دوره بازرگانان کوچک در اصفهان برگزار می‌شود
رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رویدادهای کارآفرینی نقش مهمی در تشویق جوانان به کارآفرینی دارد.

به گزارش برنا از اصفهان، امیر کشانی در شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان به برگزاری رویداد در مسیر موفقیت اشاره کرد و گفت:این رویداد باهدف تقویت روحیه کارآفرینی جوانان و با دعوت از کارآفرینان موفق هرماه برگزار می‌شود .

وی با اشاره به ساخت  ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان در  محل سالن اجلاس بین‌المللی گفت: بخشی از این مکان می‌تواند در اختیار شرکت‌های نوپای جوانان قرار گیرد.

وی از جوانان دارای کارت بازرگانی خواست که با حضور در کمیته‌های تخصصی شورا دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای بهبود فضای کسب‌وکار جوانان را ارایه کنند.

هانی منصوری عضو شورای عالی جوانان در این جلسه با ارایه طرح تسهیل در فضای co working کسب‌وکار گفت: در این طرح اتاق بازرگانی بستری  برای  فعالیت شرکت‌های نوپا جوانان فراهم  می‌سازد تا هزینه‌های جاری  برای اداره شرکت کاهش یابد.

ماهین نقوی عضو دیگر شورای عالی جوانان در این جلسه از برگزاری سومین دوره آموزش بازرگانان کوچک در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت:در این دوره کودکان و نوجوانان از 6 تا 18 سال می‌توانند در این دوره شرکت کنند .

وی اضافه کرد:در این دوره 10مهارت سازمان بهداشت جهانی برای کودکان و نوجوانان شامل خودآگاهی،روابط بین فردی،ارتباط موثر،مقابله با استرس،مدیریت بر هیجان ،حل مساله ،تصمیم‌گیری ،تفکر خلاق ،تفکر نقادانه و همدلی  آموزش داده می‌شود .

رضا صفوی دبیر کمیسیون سیاست‌گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان از مشخص شدن سه اولویت اصلی  11 کمیسیون خبر داد و گفت:هر کمیسیون 3 اولویت اصلی را برای سال جاری اعلام کرده است که پس از تصویب در  کمیسیون پایش اجرایی می‌شود.

نوید ادریس دبیر شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به برگزاری 11 دوره در مسیر موفقیت گفت:این رویداد به همت کمیته رویدادهای کارآفرینی شورا هرماه برگزار می‌شود.

در پایان این نشست از اعضای کمیته رویدادهای کارآفرینی شورای عالی جوانان به پاس برگزاری رویداد در مسیر موفقیت قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز