با حضور دکتر رسول زرگرپور:

محفل انس با قرآن خانواده ی بزرگ بهزیستی استان برگزار گردید

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۳:۳۱
کد خبر: ۵۷۰۵۰۴
محفل انس با قرآن خانواده ی بزرگ بهزیستی استان برگزار گردید
مراسم محفل انس با قرآن بهزیستی استان با حضور استاندار اصفهان و جمع کثیری از مدد جویان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی در فضایی معنوی و عرفانی در مهدیه بزرگ اصفهان برگزار گردید.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در مراسم محفل انس با قرآن بهزیستی استان که با حضور خانواده ایشان و جمع کثیری از مدد جویان و خانواده های تحت پوشش در فضایی معنوی و عرفانی در مهدیه بزرگ اصفهان برگزار گردید، ضمن تسلیت اعمال تروریستی تکفیری ها در تهران، اظهارداشت: به فرموده ی مقام معظم رهبری این اقدام ترقه بازی بود و عزم ما را برای مقابله با تروریسم و خشونت چند برابر کرد و امیدواریم که امنیت مثالزدنی ایران همواره پابرجا باشد.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های خانواده های بهزیستی را همواره در اولویت برنامه های خود قرار می دهد، افزود: افتخار من این است که امروز نیز همانند گذشته در کنار خانواده ی بزرگ بهزیستی استان حضور یافتم.

زرگرپور ادامه داد: خانواده ی بزرگ بهزیستی، بندگان خاص خدا هستند و افرادی که ضعف های جسمی دارند و یا از داشتن خانواده گرم و صمیمی محروم می باشند آیات و نعمات ویژه ی خداوند هستند و باید حداکثر اقدامات خود را برای کمک به آن ها بکارگیریم و در جمع آن ها حضور داشته باشیم.

استاندار اصفهان در پایان ضمن قدردانی از خدمات پرسنل بهزیستی، اظهارداشت: پرسنل بهزیستی با پیگیری ها، سرکشی ها و فعالیت های خود کار جهادی انجام می دهند که قابل ستایش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز