دیدار استاندار اصفهان با خانواده شهیدان قزوینی زادگان

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۷:۱۳
کد خبر: ۵۷۲۵۱۳
دیدار استاندار اصفهان با خانواده شهیدان قزوینی زادگان
دکتر زرگرپور استاندار اصفهان عصر امروز با حضور در منزل شهیدان قزوینی زادگان با مادر مقاوم و صبور این شهیدان سرافراز دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر زرگرپور استاندار اصفهان عصر امروز در شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) با حضور در منزل شهیدان قزوینی زادگان با مادر مقاوم و صبور این شهیدان سرافراز دیدار و گفتگو کرد و از صبر، مقاومت، ایثار و فداکاری ایشان تقدیر و تجلیل نمود.

استاندار اصفهان در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، چشم و چراغ این کشور و مایه افتخار همه مردم و مسئولین هستند و آرامش و امنیت مثال زدنی حاکم بر کشور از برکت خون شهدا و صبر و مقاومت و پایداری خانواده معظم آنان و جانبازان و ایثارگران است.

دکتر زرگرپور افزود: وظیفه همه مسئولان و مدیران، رسیدگی بی چون و چرا و بدون منت به این خانواده های سرافراز است و بایستی انتظارات به حق آنان به ویژه در حوزه اشتغال و رفع بیکاری به بهترین شکل ممکن برآورده گردد.

مدیر ارشد استان، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید را از مهمترین وظایف مدیران و مسئولان برشمرد و تصریح کرد: اگر این فرهنگ ناب به نسل های آینده به درستی معرفی گردد، انقلاب و نظام و کشور بیمه خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به حرکت کور تروریستی اخیر اظهار داشت: یقیناً دست امداد الهی در خنثی شدن توطئه بزرگ تروریستها و حامیان خبیث آنها کاملاً مشهود است زیرا در غیر اینصورت، این حادثه می توانست ابعاد بزرگتر و فاجعه آمیزی داشته باشد.

گفتنی است شهید سید حسین قزوینی زادگان درسال ۱۳۶۰ در سن ۱۹ سالگی در هویزه و شهید سید مهدی قزوینی زادگان در سال ۱۳۶۳ در سن ۲۳ سالگی در عملیات بدر به شهادت رسیدند و پدر بزرگوارشان نیز یازده سال پیش در اثر بیماری به فرزندان شهیدش پیوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز