رضاداد مطرح کرد

ضرورت مدیریت فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۱:۳۸
کد خبر: ۵۸۰۱۸۴
ضرورت مدیریت فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان
دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: اگر بتوان از فرصت چهار ساله ای که به وجود آمده، به درستی استفاده کنیم، دیگر التهابات به سراغ جشنواره نخواهد آمد؛ چرا که التهابات در جشنواره به معنی التهاب در سینمای کودک و نوجوان است.

به گزارش برنا از اصفهان، علیرضا رضاداد در آیین افتتاح 40 فیلم با موضوع کودک و نوجوان توسط فیلمسازان اصفهان به تهیه کنندگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: دلبستگی من بیشتر و پیشتر از برگزاری جشنواره، بحث تولید است.

وی افزود: می توان فیلم های تولیدی در اصفهان را به جشنواره هایی مانند جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه ارسال کرد تا در آنجا برای اولین بار نمایش داده شود. اینگونه جشنواره ها می تواند جایی باشد تا فیلم ها در آن پرده برداری  بهره برداری شود.

دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ادامه داد: اگر در برگزاری چنین جشنواره ای یا در هر رویدادی دارای تئوری نباشیم، شاید در میانه راه بمانیم، به همین دلیل باید بدانیم که به کجا پیش خواهیم رفت.

اتصال بین تولید و نمایش از اهمیت بسیاری برخوردار است

رضاداد با بیان اینکه داشتن یک افق برای فعالیت ها بسیار مهم است، اضافه کرد: در تئوری برگزاری جشنواره، حلقه اتصال بین تولید و نمایش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جشنواره فیلم های کودک و نوجوان، تولید و نمایش درست مدیریت و سازماندهی نشود، جشنواره برگزار خواهد شد اما تاثیرگذاری آن حداقلی خواهد بود.

مشاور ارشد سازمان سینمایی فارابی با بیان اینکه تصدی مسئولیت با اینکه همه کارها را خودمان انجام دهیم فرق می کند، اظهار کرد: باید مواظب تحقق مسئولیت ها باشیم؛ همه شهرهای کشور توانایی یاری رساندن برای برگزاری جشنواره را دارند و باید با همیاری هم از پتانسیل تمام شهرها استفاده کنیم.

رضاداد گفت: بسیار خرسند می شویم که اصفهان پایتخت فیلم های کودکان و نوجوانان به لحاظ مدیریت باشد، چراکه در ارزیابی علاقه در این حوزه، اصفهان جزو شهرهایی است که پتانسیل های زیادی را دارا است. به عنوان نمونه اصفهان در سهم اقتصاد سینما و جذب مخاطب در سینما در کشور در رتبه دوم قرار دارد.

وی اضافه کرد: امروز می تواند روز میثاقمان باشد برای تحقق اینکه اصفهان پایلوت سینمای کودکان و نوجوانان در کشور باشد.

دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به استقرار شورای شهر جدید در اصفهان و روی کار ماندن دولت مستقر اظهار کرد: یک فرصت تاریخی و طلایی چهار ساله در اختیار داریم که تا به حال این فرصت وجود نداشته است. حداقل به مدت چهار سال تغییراتی در سطح کلان کشور وجود نخواهد داشت .

رضاداد گفت: اگر بتوان از این فرصت به درستی استفاده کرد، دیگر التهابات به سراغ جشنواره نخواهد آمد. به نظر من التهابات در جشنواره به معنی التهاب در سینمای کودک و نوجوان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز