با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت:

تعیین سرمایه گذار قطعه ی سوم کنارگذر شرق اصفهان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۳:۵۶
کد خبر: ۵۸۰۷۱۱
تعیین سرمایه گذار قطعه ی سوم کنارگذر شرق اصفهان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال
در جلسه ای با حضور دکتر رسول زرگرپور تعیین سرمایه گذار قطعه ی سوم کنارگذر شرق اصفهان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال صورت گرفت.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی تعیین سرمایه گذار برای قطعه سوم کنارگذر شرق اصفهان، اظهارداشت: با پیگیری های چند ساله مدیریت استان ، پروژه ی کنارگذر شرق اصفهان که چندین سال از زمان اجرای آن گذشته بود در ریل اجرا فرار گرفت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دو قطعه ی اول و دوم این پروژه تعیین تکلیف شده است و قطعه ی اول بزودی بهره برداری شده و در بار ترافیکی قرار خواهد گرفت ، افزود: قطعه ی سوم مجوز لازم را از دولت دریافت کرده است و تفاهم نامه ی آن با شرکت همیاری شهرداریها و دهیاریهای استان اصفهان برای پیمانکاری این پروژه صورت گرفته است.

زرگرپور یادآور شد: موقعیت این پروژه و عبور از کنار شهر بهارستان و اتصال به جاده شیراز ، موقعیت مناسبی را فراهم کرده است و با توجه به اینکه ظرفیت های سازمان همیاری ها هم اکنون برای همه مشخص گردیده است می تواند این توانمندی را در پروژه ی سوم بکار گیرد.

رسول زرگرپور افزود: قطعه ی سوم کنارگذر شرق اصفهان به طول۲۸ کیلومتر ا ز کنار باغ رضوان شروع و تا گردنه ی لاشتر بعد از بهارستان پایان می یابد که چشم انداز مطلوبی خواهدداشت وبدین ترتیب کل کنار گذر شرق اصفهان تعیین تکلیف گردیده و نتایج مطلوب آن برای استان و کشور مشهود خواد بود.

زرگرپور کاهش طول مسیر و زمان سفر در مسیر ترانزیت شمال- جنوب، کاهش تردد ماشین آلات سنگین به منطقه شهری اصفهان، کاهش خطرات جاده ای و تلفات و خسارات، کاهش مصرف سوخت و ... را از مزایای این پروژه خواند و افزود: این پروژه سرمایه گذاری و درآمد پایدار و امکان بهره برداری از کاربری های جانبی را فراهم می آورد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه برای طی شدن روال قانونی قطعه ی سوم باید مدل اقتصادی آن به طور کامل تهیه گردد، افزود: چنانچه مدل اقتصادی مقرون به صرفه و IRR آن مثبت باشد در خصوص این پروژه اقدام خواهد شد.

مدیر ارشد استان با اشاره به سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی در این پروژه، اظهارداشت: اینکه این پول و سرمایه در راه حل مشکلات استان هزینه شود کار خوب و مطلوبی خواهد بود و نتایج آن در آینده خود را نشان خواهد داد.

استاندار اصفهان در ادامه بر تعیین تکلیف ۱۶۰۰ لیتر پساب توسط سازمان همیاری ها براساس قرارداد سال های گذشته تاکید کرد و گفت: باید این موضوع در یک دوره ی مشخص و محدود پیگیری و به نتیجه برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز