مدیر کل میراث فرهنگی استان در جمع دانشجویان شهرستان خوانسار عنوان کرد:

تبدیل غرب استان اصفهان به یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری ایران با خلاقیت

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۰۷۵۸
تبدیل غرب استان اصفهان به یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری ایران با خلاقیت
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در همایش ارتقاء توانمندیهای دانشجویان شهرستان خوانسار عنوان کرد: با بروز خلاقیت می توان غرب استان اصفهان را به یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری ایران تبدیل کرد.

به گزارش برنا از اصفهان، فریدون اله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان و جمعی از مدیران این اداره کل عصر روز گذشته سفری نیم روزه به شهرستان خوانسار داشتند.

فریدون اله یاری در این سفر و در همایش ارتقاء توانمندیهای فارغ التحصیلان دانشگاهی شهرستان خوانسار حضور یافت و با ایراد سخنانی تأکید کرد: بی شک امروزه یکی از مهمترین وظایف دولت بستر سازی مناسب جهت ورود فارغ التحصیلان به بازار کار می باشد، لذا معتقدیم دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها با بروز خلاقیت می بایست به سمت کارآفرینی حرکت کنند.

او در ادامه سخنانش افزود: از منظر سازمان میراث فرهنگی، پرداختن به میراث تاریخی و جاذبه های طبیعی ارزشمند غرب استان اصفهان که در دامنه های رشته کوه سترگ زاگرس واقع شده است فرصت مناسبی را جهت توسعه گردشگری بومی در این مناطق بدست می دهد.

 اله یاری در همین رابطه ادامه داد و افزود: براین اساس و مطابق با وظیفه دولت به ویژه در راستای تحقق برنامه ششم توسعه تلاش کرده ایم تا بستر مناسبی جهت توسعه گردشگری در منطقه غرب استان فراهم آید، لذا به تحصیل کنندگان دانشگاهی در این منطقه پیشنهاد میکنم از این فرصت مناسب  در راستای ایجاد اقامتگاه های بومگردی، تولید و استاندارد سازی سوغات محلی و  همچنین برنامه ریزی جهت احیاء سنن و آیین های غنی منطقه در کنار طبیعت زیبا و منحصر به فرد آن استفاده نموده و با بروز خلاقیت همگی تلاش کنیم تا غرب استان اصفهان به یکی از جذاب ترین و برترین مناطق گردشگری کشور تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در ادامه سفرش به شهرستان خوانسار از منطقه نمونه گردشگری این شهرستان و همچنین روستای تاریخی"رحمت آّباد" نیز بازدید به عمل آورده و صراحتا تأکید کرد: در این روستا با توجه به اینکه دست کندهایی از اولین سکونتگاهای بشر در چندهزار سال قبل موجود است، برنامه ریزی لازم را جهت حفظ و حراست و پژوهش در این مجموعه را در دستور کار خود قرار داده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز