مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان:

حضور ۱۰ شرکت ایتالیایی در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۶:۴۷
کد خبر: ۵۸۰۷۹۴
حضور ۱۰ شرکت ایتالیایی در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ضمن بیان رشد حضور ماشین سازان طلا در یازدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان از رقابت تولیدکنندگان داخلی و خارجی برای ارایه محصولات خود در این نمایشگاه خبر داد.

 به گزارش برنا از اصفهان، رسول محققیان ضمن اعلام برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در 20 تیرماه سال جاری گفت: این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی و به مساحت مفید 4 هزار مترمربع به مدت 4 روز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر ماشین سازان در این نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته افزود: عمده مشارکت کنندگان در نمایشگاه امسال طلا و جواهر اصفهان، در زمینه ابزار و ماشین سازی، مصنوعات طلا و تجهیزات وابسته، آبکاری طلا و جواهر، مواد شیمیایی آزمایشگاهی، تصفیه آب صنعتی و کارگاه های طلاسازی و اتوماسیون صنعتی هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در مورد میزان درصد حضور و استقبال در بخش های مختلف نمایشگاه خاطرنشان کرد: در زمینه ماشین آلات طلاسازی 61 درصد، ابزارآلات 19 درصد، تجهیزات وابسته 11 درصد، مصنوعات طلا 5 درصد و اتحادیه ها، انجمن ها و نشریات مرتبط با صنف طلا و جواهر و رسته طلا 4 درصد در این نمایشگاه حضور دارند.

محققیان با بیان حضور 10 شرکت ایتالیایی در بخش خارجی این نمایشگاه اعلام کرد: در نمایشگاه امسال اصفهان مشارکت کنندگان داخلی از استان های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد و هرمزگان حضور فعال دارند.

وی نمایشگاه های طلا و جواهر را در زمره نمایشگاه های تخصصی عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی با تکنولوژی های جدید فرآیند تولید مصنوعات طلا است و ما همه تلاشمان این بوده که مشارکت کنندگان خارجی و ایرانی را در کنار هم قرار دهیم و طبیعتاً یک رقابت بین تولیدکنندگان ماشین آلات داخلی و خارجی بوده و هر گروه و دسته به دنبال این هستند که به روزترین ماشین آلات و آخرین تکنولوژی خود را به مخاطبان خود ارایه کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ضمن قطب دانستن اصفهان در ساخت و فرآوری طلا یادآوری شد: زمانی اصفهان به عنوان الگو و پیشکسوت طلا و محلی برای تبدیل طلای خام به مصنوعات طلا بوده است، به همین لحاظ به طور سنتی و علمی صنف طلا و سازندگان مصنوعات طلای اصفهان تقریباً حرف اول را در ایران می زنند.

محققیان درباره دلایل بالا بودن استقبال از نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان نیز ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه تمام خواسته های غرفه داران و بازدیدکنندگان و ارتباطات را به خوبی انجام داده است، به همین دلیل استقبال شایانی از آن صورت گرفته است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در سال آینده نمایشگاه را در فضای نمایشگاهی جدید و با استاندارد بالاتری به عنوان نمایشگاه برتر طلا و جواهر خاورمیانه به دنیا معرفی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز