داور سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان :

رعایت استانداردهای بین المللی در فیلم های کودک

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۱:۲۵
کد خبر: ۵۸۱۴۴۲
رعایت استانداردهای بین المللی در فیلم های کودک
داور سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت:آثار اکران شده در این دوره از جشنواره دارای بسیاری از استانداردهای بین المللی است.

به گزارش برنا از اصفهان،  ناتلیا چرنیشوا با اشاره به اینکه آثار اکران شده در این دوره از جشنواره دارای بسیاری از استانداردهای بین المللی است، گفت: میزان استقبال برای تماشای این آثار طی سه روز گذشته برای من خیلی قابل توجه بوده است و این امر وظیفه سینماگران عرصه کودکان و نوجوان را سنگین تر می کند.

وی اظهار داشت: محتوای فیلم های کوتاه و انیمیشن راه یافته به این دوره از جشنواره خوب ارزیابی شده است و پیام ها روشن و مضامین مشخصی داشته است.

وی بیان داشت: تمام فیلم های انیمیشن ساخته شده حول یک قهرمان بوده است و این مسئله برای قشر کودک و نوجوان بسیار عالی است.

داور بین الملل سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه آثار اکران شده در این دوره از جشنواره دارای بسیاری از استانداردهای بین المللی است، ابراز داشت: میزان استقبال برای تماشای این آثار طی سه روز گذشته برای من خیلی قابل توجه بوده است و این امر وظیفه سینماگران عرصه کودکان و نوجوان را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر فیلم های اکران شده تاکنون از بخش بین الملل بوده است، افزود: امیدواریم که تا پایان جشنواره فیلم های ایرانی را بیشتر شاهد باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز