دبیر سی امین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان:

جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان ماندگار شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۳۳۵۳
جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان ماندگار شد
دبیر سی امین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان گفت: با همکاری موفق برگزار کنندگان جشنواره جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان ماندگار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، علیررضا رضاداد در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان از مردم اصفهان بابت میزبانی از جشنواره فیلم کودک تشکر کرد و اظهار داشت :مردم اصفهان جشنواره ای را که ازآن آنها بود را به شایستگی برگزار کردند، ازهمه کسانی که در اجرای این جشنواره تلاش کردند باید تشکر کرد.

دبیر سی امین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان ادامه داد: این جشنواره از چند جهت متفتاوت بود ، برخی تفاوتها در مقررات و نحوه اجرا و داوری بود اما تفاوت اصلی این جشنواره شور و نشاطی بود که در اثر استقبال از جشنواره به وجود آمده بود، این استقبال نشان داد اجرای جشنواره در تاریخی مناسبی بود و اوقات فراغت کودکان سبب شد تا استقبال خوبی از جشنواره را شاهد باشیم.

وی افزود: ما تجربه همکاری بین همه برگزار کننده را داشتیم، که این جشنواره را در اصفهان پایدار می کنند و هیچ چیز نمیتواند خللی در اجرای آن ایجاد نماید و این سرمایه کمی نیست.

وی به برگزاری سانسهای فوق العاده از 10 صبح تا 2 بامداد اشاره کرد و بیان داشت: این استقبال نشان داد تغییر رویکردها موفقیت آمیز بوده است و ما باید آنرا جدی بگیریم. برای سینما کودک نوجوان روزهای پر نشاط آروزمندم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز