در همایش مدیریت توزیع در بازار رقابتی در اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛

توزیع چابک به‌عنوان مزیت رقابتی یک واحد تولیدی است

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۸۴۷۱۸
توزیع چابک به‌عنوان مزیت رقابتی یک واحد تولیدی است
یک مدرس بازاریابی گفت: سیستم توزیع حرفه ایی و چابک به‌عنوان مزیت رقابتی یک واحد تولیدی در فضای رقابت داخلی و خارجی است.

به گزارش برنا از اصفهان، پرویز درگی در همایش مدیریت توزیع در بازار رقابتی در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:سیستم توزیع شاهرگی بنگاه‌های اقتصادی به‌سوی سیستم مویرگی میل کرده است و امروزه بنگاهی موفق است که سیستم توزیع مویرگی چابک داشته باشد.

وی افزود:در عصر کنونی واحد تولیدی موفق است که  40 درصد منابع مالی را صرف تولید و 60 درصد را در بخش بازاریابی و فروش هزینه کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره ایی دارای تخفیف در بازار ایران گفت:برخی از برندهای تجاری باهدف جذب مشتری اقدام به راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره ایی کردند تا بتواند محصولات خود را با تخفیف در دسترس مشتریان قرار دهند.

درگی تنوع تولیدات را عامل جذب مشتری دانست و گفت:واحدهای تولیدی برای حفظ و جذب مشتریان بایستی تولیدات خود را به‌روز کنند تا بتوانند سلایق مشتریان را پاسخ دهند.

وی خطاب به مدیران بنگاه‌های اقتصادی گفت:برای حضور موفق در بازارهای داخلی  خارجی باید بر روی خلاقیت درون و برون‌سازمانی تمرکز کنید.

درگی تصریح کرد:بیش از 80  درصد استارت آپ در ایران شکست می‌خورد زیرا در حوزه بازاریابی و نیازسنجی توجهی به بازار ندارند و فقط به نوآوری  فکر می‌کنند.

وی از گسترش فروشگاه‌های مجازی در بازار ایران خبر داد و گفت:تخصصی شدن این بازار نشان از استقبال خریداران از فروشگاه‌های مجازی است و برندهای تجاری باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

نظر شما