برگزاری مسابقات والیبال جام مولای عرشیان شهرستان فلاورجان

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۸۵۷۰۸
برگزاری مسابقات والیبال جام مولای عرشیان شهرستان فلاورجان
سابقات والیبال جام مولای عرشیان گرامیداشت ماه مبارک رمضان با شرکت ۲۰ تیم و برگزاری ۴۸ مسابقه از شهرستان های فلاورجان ، مبارکه و لنجان در سالن میثاق سهروفیروزان برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، مسابقات والیبال جام مولای عرشیان گرامیداشت ماه مبارک رمضان با شرکت ۲۰ تیم و برگزاری ۴۸ مسابقه از شهرستان های فلاورجان ، مبارکه و لنجان در سالن میثاق سهروفیروزان برگزار شد.

دور اول این رقابت ها به صورت دوره ای برگزار گردید که بعد از صعود تیم های اول و دوم هر گروه به دور بعد مسابقات به صورت حذفی ادامه پیدا کرد که در نهایت دو تیم پلارت و زیباشهر به به فینال راه پیدا کردند که تیم خوب پلارت در یک بازی نزدیک و تماشاگر پسند با شکست حریف خود جام قهرمانی را بالای سر برد؛ در دیدار رده بندی بخشداری پیربکران با عبور از سد تیم خوب مبارکه به مقام سوم رسید.

در پایان این رقابت ها با حضور رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش ، سرهنگ ابراهیمی جانشین نیروی انتظامی شهرستان ؛ شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان ، روسای هیات های ورزشی و جمعی از علاقمندان به والیبال و پیشکسوتان ورزش شهرستان از تیم های برتر با تجلیل بعمل امد.

رحمان رئیسی در پایان این رقابت ها ضمن خسته نباشید به تیم ها و مسئولین برگزاری مسابقات گفت: خوشبختانه هیات والیبال در چند ماه اخیر برنامه ها و فعالیت های خیلی خوبی را برگزار کرده است که نتیجه تلاش های خود را هم با کسب عنوان هیات برتر استان دریافت کرد.که با انشالله این روند با مدیریت یاسر شمس که یکی از رئیس هیات های ؛ پرتلاش و خستگی ناپذیر شهرستان است ادامه پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان همچنین از دهیار و شورای روستای سهروفیروزان تشکر کرد که در این مدت نهایت همکاری را در برگزاری این مسابقات با هیات و اداره ورزش و جوانان شهرستان داشته اند و ابراز امیدواری کرد که انشالله با حضور شوراهای اسلامی جدید شهر و روستا ها انشالله تعاملات بین اداره ورزش و شهرداری ها و دهیاری بیشتر هم خواهد شد.

نظر شما