بازرسی رئیس هیات نجات غریق استان از ۳۵ باب استخر شنا

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۵:۳۵
کد خبر: ۵۸۶۷۷۰
بازرسی رئیس هیات نجات غریق استان از ۳۵ باب استخر شنا
تابش فرگفت: تاکنون 35 باب استخر شنا در شهر اصفهان مورد بازرسی اعضای کمیته بازرسی هیات نجات غریق استان قرار گرفته است.

به گزارش برنا از اصفهان ، در پی تشکیل کمیته بازرسی و نظارت بر اماکن آبی هیات ، بازرسین کمیته از اوایل تیرماه جاری کار نظارت بر این اماکن را در هر دو بخش آقایان و بانوان آغاز کردند.

محسن تابش فر رئیس هیات نجات غریق استان در این باره گفت: کار بازرسی و نظارت بر اماکن آبی شهر اصفهان با فعالیت 4 بازرس خانم و 3 نفر آقا از روزهای نخست تیر ماه امسال شروع شد و بازرسین تا کنون 35 باب استخر را مورد بازرسی و بازبینی قرار دادند.

وی افزود: بازرسی اماکن آبی بر اساس استانداردها و به طور جامع در سه بخش ایمنی ، بهداشتی ، مراقبتی توسط نمایندگان هیات استان در سطح شهر اصفهان انجام شد و موارد و مشکلات مشهود به منظور اصلاح امور به هیات استان گزارش شده است.

تابش فر خاطر نشان کرد: مواردی که توسط بازرسین هیات استان گزارش شده است ، ابتدا به صورت مستند و طی نامه ای با محتوای تذکر و یا قید تخلف به مدیران استخر ها برای رفع مشکل با تعیین مهلت زمانی ابلاغ می شود و در صورتی که در بازرسی های مرحله دوم ، مشکلات برطرف نشود ؛گزارش ها به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام خواهد شد.

رئیس هیات نجات غریق استان اصفهان با بیان اینکه رسالت ذاتی این هیات نظارت بر اماکن آبی است تأکید کرد: نظارت بر فعالیت ناجیان و مدیران استخر ها وهمچنین بازرسی استخرهای شنا به لحاظ رعایت نکات ایمنی و بهداشتی از مهمترین فاکتورهایی است که در برنامه بازرسین کمیته نظارت بر اماکن آبی هیات استان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: بازرسی از اماکن آبی را به شکلی کاملا برنامه ریزی شده و مستمر ادامه خواهیم داد تا بتوانیم ادعا کنیم اماکن آبی استان اصفهان از لحاظ کیفی و کمی در بهترین شرایط و با بیشترین حد استانداردها آماده خدمت رسانی به مردم هستند و همانگونه که بارها عنوان کرده ایم ، عزت و اعتبار هیات نجات غریق استان اصفهان منوط به فراهم نمودن شرایط سلامت و ایمنی شهروندان در اماکن ورزشهای آبی و تربیت ناجیان غریق متخصص و توانمند خواهد بود.

گفتنی است در حال حاضر در بخش آقایان، اکبر سهرابی، سعید صداقت زادگان و روح اله معظم به عنوان بازرس کار نظارت بر استخر های شنای شهر اصفهان را برعهده دارند و شهلا رفیعی، پریسا آقابابایی ، زهرا قنبریان و فریبا حق شناس وظایف بازرسی و نظارت بر اماکن آبی در بخش بانوان را ایفا می کنند.

رئیس هیات استان در پایان از موسسین و مدیران استخرها و اماکن آبی استان خواست ؛ نهایت همکاری را با بازرسین هیات در جهت ارتقاء سطح کیفی اماکن آبی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز