سارق دوربین های مدار بسته در مدار کارآگاهان پلیس آگاهی

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۲:۱۵
کد خبر: ۵۸۸۷۴۳
سارق دوربین های مدار بسته در مدار کارآگاهان پلیس آگاهی
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای دوربین های مدار بسته و مالخر وی طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوربین های مدار بسته در شهر اصفهان کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات خود در خصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت:ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد ضمن اعتراف به سرقت 30 دوربین مدار بسته در سطح شهر اصفهان مالخر خود را به کارآگاهان معرفی که او نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند اظهار داشت: طراحی اولیه صحیح پلن، می تواند در عدم سرقت دوربین های مدار بسته بسیار موثر باشد،اگر دوربین های مدار بسته نسبت به یکدیگر همپوشانی داشته باشند،یعنی هر دوربین بجز اینکه تصویر فضای تعریف شده را نمایش می دهد، در گوشه ای از تصویر دوربین مدار بسته دیگر را نمایش  دهد تا اگر کسی قصد دستکاری دوربین مدار بسته را داشت تصویر شخص را به اپراتور نمایش دهد و آن را ذخیره کند.

سرهنگ خسروی در پایان جهت پیشگیری از سرقت دوربین مدار بسته به همشهریان توصیه کرد: می توان از سنسور های لرزشی در داخل کاور های دوربین مدار بسته استفاده و سنسور را به یک سیستم حفاظتی و آژیر متصل کرد یا از میکرو سویچ های مخصوص در زیر پایه دوربین و کاور دوربین مدار بسته استفاده کرد و به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مدار بسته،آژیر به صدا در خواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز