مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان:

بایدآمادگی لازم در بروز وقوع هرگونه بحران وجود داشته باشد

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۷:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۴۸۶
بایدآمادگی لازم در بروز وقوع هرگونه بحران وجود داشته باشد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت:باید شناسایی نقاط قوت و ضعف جاده ها ، ساختمان های اداره کل ، تهدیدات و فرصت ها در اولویت قرار گیرد.

به گزارش برنا از اصفهان، اولین جلسه کار گروه تخصصى بحران در حمل و نقل پس از ادغام معاونت راهداری در اداره کل با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات مربوطه تشکیل شد.

 داریوش امانی در این جلسه گفت: با توجه به حساسیتی که بخش حمل و نقل در کشور دارد، باید شناسایی نقاط قوت و ضعف جاده ها ، ساختمان های اداره کل و تهدیدات و فرصتها در اولویت کارها  قرار گیرد و در بخش های مختلف آمادگی لازم در بروز وقوع هرگونه بحران وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد لازم است جلسات کارگروه به صورت منظم و با برنامه مدون برگزارو گزارش اقدامات و جلسات به نهادهای بالادستى اعلام شود.

در ادامه فرزاد دادخواه معاون راهداری اداره کل و جانشین مدیریت کارگروه اظهار کرد: لازم است این جلسات برای پیش بینی و پیشگیری ، آمادگی و مقابله با هرگونه مشکل و بحرانی هر یک ماه یک بار برگزار شده و با توجه به این که بروز هرگونه مشکل و بحران نهایتا به شبکه حمل و نقل مرتبط می شود، باید کلیه عوامل ضمن هماهنگی بتوانند بهترین  عملکرد را در لحظه طلایی برای نجات جان انسان ها انجام دهند.

همچنین حسن رحمانی معاون فنى و بهره بردارى اداره کل ادر این جلسه گفت: حمل و نقل در بخش شهری و جاده ای وظیفه بسیار سنگینی را بر عهده دارند و باید در هنگام وقوع حادثه در لحظه با امکانات لازم وارد عمل شده و با تمام توان و با بالاترین سرعت و دقت مشکل را رفع کنیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز