با تاکید بر ادامه همکاری ها متقابل صورت پذیرفت؛

تقدیر مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری از فعالیت های کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۹۱۵۰۷
تقدیر مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری از فعالیت های کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان
دکترحسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اهداء لوح از تلاش های دکتر حمید رضا قلمکاری رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و محیط زیست اتاق بازرگانی استان اصفهان قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، کارگروه های مساله شناسی یا اتاق های فکر استانی ساختاری بود که در دولت یازدهم مورد توجه بیشتری قرار گرفت و بر اساس آن کارگروه هایی با هدف جلب مشارکت دانشگاهیان، نخبگان، فعالان اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها در تمامی استان ها تشکیل شد تا در مساله شناسی و پیشنهادهای سیاستی، دولت را همراهی کنند.

به صورت کلی اتاق های فکر استانی در دولت یازدهم الگویی برای ایجاد تعامل راهبردی بین دولت، جامعه و دانشگاه بود و ظرفیت جدیدی را برای تصمیم سازی محلی و ملی به وجود آورده بود و برخی از این کارگروه ها نیز توانستند در نظام تصمیم گیری کشور  بسیار اثر گذار باشند .

"کارگروه ملی نجات زاینده رود از سرآب تا پایاب " طرحی بود که با همت کمیسیون کشاورزی ،آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان در اتاق های فکر استانی مورد تاکید قرار گرفت و در نهایت به اتخاذ تصمیم درست در خصوص مهمترین مشکل استان اصفهان تدبیری منجر گردید.

تدبیری که در آن منافع تمام ذی نفعان حوضه آب ریز زاینده رود مورد توجه قرار گیرد و با ایجاد یک نگاه ملی در برخورد با آن، فلات مرکزی ایران بتواند تعادل از دست رفته خود را بازیابد .

 موفقیت کارگروه های مساله ی شناسی در دولت یازدهم و پیروزی مجدد حسن روحانی در انتخابات دوازدهم سبب شد تا دولت حفظ ساختار به وجود آمده را در دستور کار خود قرار دهد .

در همین راستادکتر حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اهداء لوح از تلاش های دکتر حمیدرضا قلمکاری رئیس کمیسیون کشاورزی ،آب و محیط زیست اتاق بازرگانی استان اصفهان قدردانی نموده و خواستار تداوم این مشارکت و همکاری در دولت دوازدهم شده است.

 

نظر شما