پیام تبریک حیدرعلی عابدی به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران،پیش قراولان شجاع و راستین خبررسانی در سرزمین عشق و دانایی اند

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۹۷۴۱۹
خبرنگاران،پیش قراولان شجاع و راستین خبررسانی در سرزمین عشق و دانایی اند
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:17 مرداد روز پاسداشت تلاش های بی دریغ انسان‌های ازخودگذشته و فداکاری است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی و اندیشه به جهادی عظیم با جهل و خودکامگی پرداخته اند.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر حیدرعلی عابدی در پیامی روز خبرنگار ، پیش قراولان شجاع و راستین خبررسانی در سرزمین عشق و دانایی را تبریک گفت.

 ‍ بسمه تعالی

"ن . والقلم ومایستطرون "

17 مرداد روز پاسداشت تلاش های بی دریغ انسان‌های ازخودگذشته و فداکاری است  که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی و اندیشه به جهادی عظیم با جهل و خودکامگی پرداخته اند.

پیش قراولان شجاع و راستین خبررسانی در سرزمین عشق و دانایی  که با تلاش شبانه روزی خویش ، هر روز دیگران را با شمیم خوش رشد و بلوغ اجتماعی در هم می آمیزند ، تا آنچه را که به مردم خویش عرضه می‌دارند ارزش انسانی  یافته و از روزمرگی و بیهودگی رهایی بخشند.

امروز و  در جهانی سرشار از ریاکاری و ابتذال ، مفتخریم که  خبرنگاران کشورمان را  تندیس فاخر  امانت ، مسئولیت ، تعهد و شجاعت بدانیم. خبرنگاران ما ،  وجدان بیدار جامعه و خردمندان متواضعی هستند که  و با تأسی از سخن مولای مؤمنان : (فرزند زمانه خویش گشته اند.)

 اینجانب به نمایندگی از مردم قدرشناس اصفهان ،  ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران کشور و بویژه خبرنگاران تلاشگر شهر شهیدان ، اصفهان زیبا ، برای تمامی عزیزان  توفیق خدمت و فعالیت آگاهانه  را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر حیدر علی عابدی

نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز