پیام شهردار کاشان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگار وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۹۷۷۹۴
خبرنگار وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان
شهردار کاشان به مناسبت روز خبرنگار، پیام تبریکی صادرکرد.

به گزارش برنا از اصفهان، سید محمد ناظم رضوی به مناسبت روز خبرنگار، پیام تبریکی صادرکرد، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری:خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند.

انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبرو اطلاع رسانی است؛  آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج و غم و شادی مردم از قلم متعهد خود "چو عضوی به درد آورد روزگار  دگر عضوها را نمانـد قرار"  را عینیت می‌بخشند.

هفدهم مرداد ماه  که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است تداعی کننده  امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه خبرنگارانی است که وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویشند طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و  در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

بر خود فرض می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران محترم، بویژه عزیزانی که در انعکاس اخبار و دستاوردهای شهرداری کاشان سعی فراوان داشته اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این ضمیمه صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

سید محمد ناظم رضوی

شهردار کاشان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز