برگزاری مسابقات چند جانبه شهرستانی اسلالوم به میزبانی فلاورجان

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۴:۰۷
کد خبر: ۵۹۹۹۵۳
رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان از برگزاری مسابقات چند جانبه شهرستانی اسلالوم به میزبانی فلاورجان با هدف استعدادیابی و افزایش ایمنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بازوبندی رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان گفت: مسابقات چند جانبه شهرستانی اسلالوم به میزبانی شهرستان فلاورجان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با استقبال خوبی همراه بود. در این مسابقات از موتور های سبک 125 سی سی به منظور حرکات تعادلی و مهارت سنجی استفاده شد.

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف استعدادیابی و با شعار استفاده از کلاه ایمنی به صورت دوستانه برگزار شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این مسابقات پتانسیل موجود در این رشته در شهرستانها شناسایی شود و علاقمندان به این رشته ورزشی به رعایت نکات ایمنی و استفاده از پیست های ورزشی ترغیب شوند.

گفتنی است در این مسابقات مهران جلالی از فلاورجان مقام اول، آرش اسماعیلی از اصفهان مقام دوم و محمدرضا قاسمی از فلاورجان حائز رتبه‌های برتر شدند که با کاپ قهرمانی و لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز