در شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد ،

خدمات ترجمه هم‌زمان برای فعالان اقتصادی

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۰:۲۲
کد خبر: ۶۰۰۰۳۱
خدمات ترجمه هم‌زمان برای فعالان اقتصادی
نایب رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ارایه خدمات نوین به اعضای اتاق بازرگانی باهدف تسهیل روابط تجاری از برنامه‌های شورای عالی جوانان اتاق در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مسعود جباری در شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:معرفی محصولات جوانان بازرگان و تولیدکننده در پرتال اتاق بازرگانی و تبادل اطلاعات و برقراری روابط تجاری  می‌تواند به توانمندسازی جوانان اصفهان در عرصه تجارت منجر شود.   

هانی منصوری رییس کمیته خدمات نوین شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی در این جلسه به معرفی خدمات ترجمه هم‌زمان برای فعالان اقتصادی پرداخت و گفت: این خدمت نوین سعی دارد با ارایه خدمات ترجمه تخصصی  تجاری  در رفع موانع  و معضلات ارتباطی  پیش روی تجار داخلی و خارجی گامی موثر  بردارد.

مهدی حجه فروش مدیر دوره آموزشی بازرگانان کوچک در این جلسه به ارایه گزارشی از دوره سوم  پرداخت و گفت:استقبال از این دوره در اصفهان بالا رفته است و امیدواریم دوره‌های جدید به‌صورت پیاپی برگزار شود.

آرش امینی مدیر خدمات فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه به معرفی پرتال اتاق پرداخت و گفت:معرفی اعضا و محصولات و خدمات آنان،خدمات نمایشگاه مجازی ،معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری ،کسب‌وکار الکترونیکی  ازجمله بخش‌های  این پرتال است .

نوید ادریس دبیر شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه از آماده‌سازی جوانان اصفهان برای شرکت در نمایشگاه GETEX 2017 خبر داد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز