کشف ۱۶۰ تن مواد مخدر و انهدام ۹۱۷ باند سرقت در استان اصفهان

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۸:۱۴
کد خبر: ۶۰۱۳۵۳
کشف ۱۶۰ تن مواد مخدر و انهدام ۹۱۷ باند سرقت در استان اصفهان
فرمانده انتظامی پیشین استان، از انهدام 56 باند قاچاق کالا و 917 باند سرقت خبر داد و گفت : پلیس آگاهی اصفهان رتبه اول کشف جرم در سه سال متوالی را به خود اختصاص داده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار "عبدالرضا آقاخانی" در مراسم تودیع خود به فرمایش امام عزیز سفر کرده که فرمودند: "پست میزان نیست ، مقام میزان نیست، آنی که هست خدمت است" اشاره کرد و بیان داشت: ما سربازان همیشگی و پا در رکاب این عزیزان سفرکرده ایم.

وی ادامه داد: در طی پنج سال، به اینجانب افتخار خدمت در شهر اهل دین و پیش قراولان نظام اسلامی داده شد که مطمئن بودم حرکت در این مسیر با وجود همکارانی مجاهد، انقلابی ، فکور و از خودگذشته به نحو احسن انجام می گیرد  لذا با اطمینان کامل پا به این عرصه گذاشتم .

سردار آقاخانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب فرمانده ناجا در خصوص ایجاد و توسعه فضای معنوی و دینی در نیروی انتظامی گفت : در طول خدمت اینجانب مجموعه عقیدتی سیاسی استان اصفهان، سه هزار حافظ قرآن و 11 هزار قاری تربیت کرده و طرح های  مکارم اخلاق  طرح سراج برای کارکنان وظیفه و اجرای دوره های بصیرت به تعداد 20 هزار نفر اجرا کرد.

وی به کشف 160 تن انواع مواد مخدر در پنج سال گذشته با افزایش 40 درصدی کشفیات اشاره کرد و اظهار داشت: ماموریت دوم ما کاهش تصادفات جاده ای بود که بحمد الله از سال 85 تا کنون تعداد جانباختگان در تصادفات جاده ای استان از 705 نفر به 301 نفر کاهش یافت .

این مقام انتظامی از انهدام 56 باند قاچاق کالا و 917 باند سرقت خبر داد و گفت : پلیس آگاهی اصفهان رتبه اول کشف جرم در سه سال متوالی را به خود اختصاص داده است .

آقاخانی از احداث پاسگاه "ده سرخ" ، احداث سالن تیراندازی ، اخذ 944 متر زمین برای کلانتری ها و پاسگاه ها ،  با رشد هفت درصدی خبر داد و گفت : در طول این پنج سال با 15 هزار نفر از مردم دیدار چهره به چهره صورت گرفت و400 هزار نفر با 197 تماس گرفته و بیش از هشت میلیون نفر نیز با مرکز فوریت های پلیسی  110 استان  تماس برقرار کردند.

سردار آقاخانی گفت: نیروی انتظامی استان یک مجموعه پویا است و کسب رتبه های اول تا چهارم در پلیس های آگاهی ، فتا ، راهور و مواد مخدر استان در سطح کشور نشان دهنده این موضوع است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان اصفهان در پایان  از هدایت و رهنمودهای آیت الله مظاهری ، آیت الله طباطبایی نژاد ، همراهی استاندار محبوب و مردمی ، همکاری و تعامل همه دستگاه ها و ادارات ، خانواده های معظم و معزز شهدا و رسانه های استان که در طول این پنج سال همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز