سردار معصوم بیگی:

هزاران "محسن حججی" در کشور و ناجا آماده دفاع از حریم ولایت و اهل بیت (ع) هستند

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۰:۰۶
کد خبر: ۶۰۱۹۹۷
هزاران محسن حججی در کشور و ناجا آماده دفاع از حریم ولایت و اهل بیت (ع) هستند
فرمانده انتظامی استان در مراسم یادبود شهید "محسن حججی"و گرامیداشت 15 شهید مدافع حرم شهرستان خمینی شهر، بر آمادگی کامل ماموران این فرماندهی با تاسی از شهید حججی در دفاع از حریم ولایت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار "مهدی معصوم بیگی" در حاشیه مراسم شهید "محسن حججی"و گرامی داشت 15 شهید مدافع حرم شهرستان خمینی شهر در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: شهادت شهید مظلومانه "محسن حججی" تلنگری برای تمام آزادیخواهان جهان بود که جان خود را فدای حرم و حریم ولایت کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم برای گرامی داشت یاد این شهید گرانقدر گفت: امروز شهید حججی با شهادت خود خون تازه ای در رگ های تک تک جوانان کشور جاری کرد و آنها را در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی ثابت قدم تر کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات حداکثری به مردم خوب استان است گفت: امروز صد ها "محسن حججی" در مجموعه پلیس اصفهان آماده دفاع از حریم ولایت هستند و اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به امنیت و آرامش این نظام وارد شود.

سردار معصوم بیگی به اعطای عنوان مجاهدان فی سبیل الله برای نیروهای انتظامی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای انتظامی از نقطه صفر مرزی تا کوچکترین روستاها و شهرهای بزرگ کشور با جان و دل مشغول خدمت به مردم هستند.

وی ویژگی پلیس ایران را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: امروز نیروی انتظامی از درون مردم و از بطن جامعه است و هیچ فاصله ای بین این نیرو و مردم وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: انتظار ما نیز از مردم خوب استان اصفهان این است که با خادمان خود در نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرم و افزایش انضباط اجتماعی و امور ترافیکی همکاری کنند چرا که تجربه نشان داده است ، هرکجا مردم با پلیس همکاری داشتند در آنجا شاهد ارتقای امنیت بودیم و قطعاً چیزی غیر از این نیز از مردم خوب، فهیم و با فرهنگ اصفهان انتظار نمی رود.

این مقام مسئول هدف از حضور در شهرستان خمینی شهر را ، شرکت در مراسم یادبود شهید محسن حججی و تکریم مقام شامخ شهدا و بازدید از یگان های انتظامی شهرستان به منظور ارائه خدمات بیشتر و موثرتر به مردم شریف این خطه عنوان داشت.

سردار معصوم بیگی اولویت های نیروی انتظامی استان اصفهان را ارتقاء و افزایش نظم و امنیت استان، تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم، کاهش آسیب های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا، برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان امنیت عمومی عنوان کرد و گفت: در عین حال برخورد محترمانه توام با رحمت و رأفت ماموران پلیس با آحاد مردم در دستور کار فرماندهی انتظامی استان خواهد بود.

نظر شما