ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران؛

برتری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۹:۴۷
کد خبر: ۶۰۲۰۶۵
برتری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان موفق به اخذ تندیس سیمین از ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران شد.

به گزارش برنا از اصفهان، در این مراسم که جمعی از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان و استادان دانشگاه متخصصان، دست اندرکاران و صاحبنظران علوم ارتباطات حضور داشتندو تندیس سیمین هم به برخی برندگان اهدا شد که روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل و جاده‌ای استان اصفهان یکی از آن برگزیدگان بود.

دبیر کل ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی ۸۱ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفته تصریح کرد: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبه ‌ها از عملکرد و ساختار تا رویکرد و کارایی در سطح بالایی باشد.

هوشمند سفیدی بر استفاده روابط عمومی‌ها از الگوی روابط عمومی سرآمد تاکید کرد و آن را الگویی متوازن دانست و گفت: سرآمدی و تعالی یک بسته ترکیبی اعم از رویکردها، عملکردها و ساختارها بوده که می‌تواند روابط عمومی ‌ها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.

شایان ذکر است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم‌ها در سازمان‌های مختلف به‌کار می‌رود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز