دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت

طلای مسابقات والیبال به تیم دانشگاه علوم پزشکی کاشان رسید

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۶۱۸۰
طلای مسابقات والیبال به تیم دانشگاه علوم پزشکی کاشان رسید
مسابقات والیبال در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت پس از هفت روز رقابت سنگین میان تیم های شرکت کننده در نهایت با قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی کاشان به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا از اصفهان، رقابت های والیبال در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت ویژه بانوان از 30 مردادماه آغاز بکار کرد و پس از گذشت هفت روز رقابت سنگین میان ۳۲ تیم والیبال در نهایت تیم دانشگاه علوم پزشکی کاشان مقام نخست این مسابقات را کسب کرد و تیم دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یزد به ترتیب به مقام نایب قهرمانی و سومی رسیدند.

والیبالیست‌های کاشانی در ۲ ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ توانستند تیم شیراز را شکست دهند تا بر روی سکوی اول مسابقات بایستند.

زهرا غلامی، سرپرست تیم والیبال کاشان با اعلام اینکه در سال گذشته مقام دوم را کسب کرده بودیم، خاطرنشان کرد: برای حضور قدرتمند در مسابقات و کسب قهرمانی، تمرینات منظمی را برگزار کردیم.

غلامی افزود: نقش مربی متخصص و باتجربه در موفقیت و پیروزی بسیار مهم و با اهمیت است و تیم کاشان از مربی درجه یک و با دانشی برخوردار بوده است.

همچنین سرپرست تیم والیبال کاشان خواستار امتیاز خاصی برای تیم های قهرمان در مسابقات المپیاد شد تا برای مربیان و ورزشکاران ایجاد انگیزه شود.

 

نظر شما