روی خط ورزش شهرستان شهرضا

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۰۸:۱۱
کد خبر: ۶۰۹۰۷۱
روی خط ورزش شهرستان شهرضا
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا از چند رویداد ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزای برنا از اصفهان، مریم نصیری و زهرا محرابی در بین 80 شرکت کننده بر سکوی نخست رقابت های تکواندوی قهرمانی بانوان استان ایستادند.

مسابقات نوجوانان قهرمانی استان اصفهان در گروه بانوان و در رده کمربند آبی و قرمز با حضور بیش از ۸۰ تکواندوکار در سالن امام خمینی اصفهان برگزار شد. نمایندگان شهرستان شهرضا در قالب تیم هلال احمر به مربیگری زهرا رفیعی و زهرا عموهادی در این رویداد شرکت کردند و در پایان یک رقابت تنگاتنگ مریم نصیری (وزن دوم) و زهرا محرابی (وزن سوم) نشان قهرمانی را بر گردن آویختند.

 

دومین جلسه کمیته برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان کشوری و آسیایی سال 1395 شهرضا برگزار شد.

دومین جلسه کمیته برگزاری جشن تجلیل از ورزشکاران قهرمان سال 1395 با حضور رئیس و کارشناس ورزش اداره ورزش و جوانان، رؤسای هیات های شنا، ورزش های رزمی، کونگ فو، اسکیت و نماینده هیأت وزنه برداری برگزار شد. علی نقی انصاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا اعلام کرد: طبق سنوات گذشته آئین تجلیل از قهرمانان آسیایی و کشوری سال 95 برگزار خواهد و احتمالاً زمان برگزاری اواخر شهریورماه باشد.

در این جلسه مبنای قهرمانان بر اساس اولویت های قهرمانی رشته های المپیکی از آسیایی تا کشوری انتخاب شد که آیتم های مورد تأیید اعضاء جلسه متعاقباً اعلام خواهد شد. مقرر گردید هیات هایی که در استان جزء سه هیأت برتر بوده اند 60 امتیاز به امتیازات شان افزوده و از سه تا پنج هیأت برتر شهرضا تجلیل شود.

هم چنین پیشکسوتان ورزش شهرستان با حداقل سن 50 سال، کسب حداقل عنوان قهرمانی استان در دوران ورزشی، تداوم و استمرار حضور در میادین ورزشی حداقل 20 سال به عنوان ورزشکار، داور، مربی و سرپرست و ... مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

مسابقات دسته یک و انتخابی تیم نونهالان پسران استان اصفهان با شناخت نفرات برتر در خانه تنیس روی میز به پایان رسید.

در مسابقات انتخابی که در خانه پینگ پنگ اصفهان با حضور ۸ بازیکن برتر دسته یک نونهالان استان و با ضریب یک و نیم برگزار شد شرکت کنندگان در یک جدول دوره ای به رقابت پرداختند و سرانجام پس از انجام ۲۸ بازی زیبا و دیدنی میلاد رضایی توانست با پیروزی برابر همه حریفان و بدون شکست به مقام اول دست یابد و عنوان ارزشمند قهرمانی را در کارنامه درخشان خود ثبت کند. لازم به ذکر است؛ وی تنها بازیکن استان می باشد که در 3 رده سنی (نونهالان، نوجوانان و جوانان) در دسته یک استان بازی می کند. امیر حسین کریمیان از نجف آباد و علیرضا سلیمانیان از کاشان به مقام های دوم و سوم این رقابت ها دست یافتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز