هیات های ورزشی برتر سال ۹۵ استان

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۰۹۵۲۵
هیات های ورزشی برتر سال ۹۵ استان
حوزه معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان نام 12 هیات ورزشی برتر را در ارزیابی عملکرد سال 95 اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علیرضا امینازاده معاون حوزه ورزش اداره کل با اعلام این خبر گفت: هیات های ورزشی استان با توجه به ماهیت فعالیت در دو بخش همگانی و قهرمانی تقسیم بندی شده و مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس تعداد 9 هیات در بخش قهرمانی و 3 هیات در حوزه همگانی به عنوان هیات های برتر سال 95 معرفی شدند.

وی افزود: در ارزیابی انجام شده، از بین 38 هیاتی که ماهیت اصلی فعالیت آنها در حوزه قهرمانی است ، هیات های والیبال ، تنیس روی میز، تکواندو، ووشو ، هندبال ، اسکیت ،کاراته ، ناشنوایان و تیراندازی عنوان هیات های برتر سال 95 را بدست آوردند. همچنین از بین 10 هیاتی که بیشترین زمینه اصلی فعالیت آنها به حوزه همگانی مربوط می شود، سه هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی، کونگ فو و نجات غریق توانستند رتبه برتر سال 95 را کسب کنند.

امینازاده در رابطه با نحوه ارزیابی عملکرد هیات ها گفت: طبق مفاد تفاهم نامه ای که برای دستیابی به اهداف کمی و کیفی هر ساله با هیات های ورزشی استان منعقد می شود، عملکرد هیات ها در دو حیطه فعالیت های ورزشی و عمومی طبق شاخص های تعریف شده سنجیده می شود .

وی در همین رابطه افزود: در بخش ورزشی ارزیابی در حیطه های ساماندهی رویداهای ورزشی ، نخبه پروری ، استعداد یابی ، آموزش، جمعیت سازمان یافته و توسعه ورزش همگانی انجام می شود و فعالیت های عمومی شامل : رفتار سازمانی، آمار و گزارش ها، روابط عمومی و فرهنگی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز