پلیس، نمونه بارز مردم سالاری عملی است

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۸:۴۰
کد خبر: ۶۱۰۳۸۰
پلیس، نمونه بارز مردم سالاری عملی است
فرمانده انتظامی استان گفت : نیروی انتظامی خدمتگزار مردم و جامعه محور است و در تعاملات با مردم نیازهای آنها را درک و نمونه بارز مردم سالاری عملی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار "مهدی معصوم بیگی" گفت : در نبود امنیت خطرات و آسیب های زیادی گریبانگیر جامعه می شود که تامین امنیت در گرو همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی خواهد بود.

وی ارتقاء امنیت و احساس آن را در گرو همکاری مردم با پلیس دانست و گفت : بحمداله کشور عزیزمان از امنیت خوبی برخوردار است و با امنیت کامل در حال حرکت به سوی توسعه و پیشرفت می باشد .

سردار معصوم بیگی برخورد با نا امن کنندگان جامعه ، مزاحمان نوامیس مردم ، سوداگران مرگ و همه مخلان نظم و امنیت را در اولویت کاری نیروی انتظامی دانست و گفت : نیروی انتظامی یک نیروی مردمی است و با همکاری و همیاری مردم هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بسیاری از افراد هنجار شکن و قانون گریز برای کسب منافع خود سعی در تخریب و ضایع کردن حقوق شهروندان دارند که نیروی انتظامی با تمام توان و اقتدار کامل با اینگونه افراد برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت : علاوه بر آیات معنوی قرآن کریم که اهمیت و ارزش موضوع امنیت را برای انسان ها بیان کرده ، در منابع اسلامی نیز روایات متعددی وجود دارد که اهمیت این موضوع را بیان کرده است  به عنوان نمونه امام صادق (ع) می فرمایند" نعمت دنیا امنیت و سلامت است و این نعمت در آخرت با رفتن به بهشت کامل می شود".

سردار مهدی معصوم بیگی در پایان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی بدون هیچ گونه چشم پوشی و اغماض با هنجار شکنان ، به وجود آورندگان و گسترش دهندگان ظلم و ستم در جامعه برخورد و در حفظ و گسترش امنیت و آرامش جامعه تمام همت خود را به کار می گیرد و اجازه جولان به سرکشان را نخواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز