برگشتن ما بعد از ظلمی که شد سخت بود

لیاقت ذوب آهن بیشتر از اینهاست

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۱:۴۹
کد خبر: ۶۱۳۳۸۲
لیاقت ذوب آهن بیشتر از اینهاست
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از برد 6 بر صفرش مقابل شاگردان ویسی گفت: امیدوارم که این روندی که داریم ادامه داشته باشد، چرا که لیاقت ذوب‌آهن بیشتر از این حرفاست، امیدوارم سوآرز هم زودتر به ما اضافه شود چرا که او می‌تواند به ما کمک کند و در کنار مرتضی تبریزی مشکلات ما را برطرف کند.

 به گزارش برنا از اصفهان، امیر قلعه‌نوییدر نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان که با پیروزی پر گل 6 بر صفر خاتمه یافت اظهار داشت: قبل از اینکه حرفی بزنم این برد را به همین تعداد تماشاگران تقدیم می‌کنم چون آنها به اندازه ۱۰۰ هزار نفر به ما انرژی دادند.

وی ادامه داد: بعد از ظلمی که به ما شد برگشتن ما سخت بود. مرتضی تبریزی ۱۳ کیلومتر دوید و امروز هم جان‌فشانی کرد.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: از مدیریت باشگاه آقای آذری تشکر می‌کنم که بعد از بازی با فجر سپاسی به من و تیم روحیه داد.

قلعه نویی تصریح کرد: در خصوص تیم عبدالله ویسی هم باید بگویم که قبل از بازی هم گفتم تیم او فوتبال بازی می‌کند، ما در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان گل نمی‌شد و کم شانس بودیم که روی موقعیت‌های آسان گل می‌خوردیم.خوشبختانه شرایط تیم الان بهتر شده و برگشتن مهدی‌پور به ما کمک زیادی می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم که این روندی که داریم ادامه داشته باشد، چرا که لیاقت ذوب‌آهن بیشتر از این حرفاست، امیدوارم سوآرز هم زودتر به ما اضافه شود چرا که او می‌تواند به ما کمک کند و در کنار مرتضی تبریزی مشکلات ما را برطرف کند. از شما اصحاب رسانه هم تشکر می‌کنم که سپاهان و ذوب‌آهن را تنها نمی‌گذارید.

سرمربی تیم ذوب آهن یادآور شد: به نظر من داوری خوب بود، اما فکر می‌کنم گلی که تبریزی زد، درست بود، اما داوران آن را آفساید گرفتند شاید هم من اشتباه می‌کنم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل فجر سپاسی در جام حذفی به مهاجمان‌تان اعتراض زیادی کردید و آیا این موضوع دلیل خاصی داشت،‌گفت:‌ اعتراض نکردم اما اعتقادم این است که اگر می‌خواهید تیمی را بسنجید باید موقعیت‌های گلی که ایجاد می‌کند را ببینید، من جام ملت‌های اروپا و زمانی که سرمربی تیم ملی بودم را در اروپا دیدم و به این نتیجه رسیدم که تیمی را که می‌خواهند بسنجد بر اساس موقعیت‌هایی که درست می‌کند مورد ارزیابی قرار می‌دهند. ما در هر بازی 7 ـ‌ 6 موقعیت گل ایجاد می‌کنیم اما در بازی قبل دیدید که شریفات، تبریزی و ... از موقعیت‌هایشان استفاده نکردند، ذوب‌آهن باید با آرامش بازی کند. ما فقط تا فردا برای این بازی خوشحالی می‌کنیم و از فردا به فکر بازی بعد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: من تمام فکر و ذکرم به ذوب‌آهن است و نگاهم به بازی بعد  مقابل استقلال مثل همه بازی‌هاست. شاید این بازی حساس باشد اما یک بازی عادی مثل سایر بازی‌هاست.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز