هفته سوم لیگ دسته سوم باشگاههای کشور

ذوالفقار کاشان برد، تیز کاشان قربانی شد

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۱۸۰۴۳
ذوالفقار کاشان برد، تیز کاشان قربانی شد
تیم فوتبال ذوالفقار کاشان در سومین هفته از رقابتهای فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در مقابل مهدیه تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش برنا از اصفهان، تیم فوتبال ذوالفقار کاشان در سومین هفته از مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور  بعد از ظهر امروز در ورزشگاه شهید خیابانی تبریز  به مصاف تیم مهدیه تبریز رفت   و موفق شد دومین نماینده تبریز را شکست دهد و 3 امتیاز با ارزش خارج از خانه کسب  کند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کند.

تیم ذوالفقار کاشان در دقیقه 3 نیمه  نخست   دست به یک تعویض اجباری زد  و مجتبی حمامی را به جای ابوالفضل رشیدی وارد زمین کرد که  5 دقیقه بعد در دقیقه 8 موفق شد توسط حسین حمامی تک گل 3 امتیازی این دیدار را به ثمر  برساند و با حفظ این گل در نیمه دوم و پایان 90 دقیقه ، سومین پیروزی  را در سومین دیدار خود  جشن بگیرد.

دو تیم قرار بود در ورزشگاه صنعت تبریز به مصاف یکدیگر بروند اما در فاصله یکساعت مانده به آغاز بازی ناگهان محل بازی از ورزشگاه صنعت تبریز به ورزشگاه شهید خیابانی تبریز تغییر کرد.

 بازیکنان تیم ذوالفقار کاشان: محمد جواد مقنیان، حسین حمامی، علی موصلی، مجتبی حمامی، رسول علی پور، رحیم نوری زاد، ابوالفضل رشیدی، کاپیتان مصطفی چترآبگون، مرتضی حمامی، قادر افکاری، میلاد سلیمانی، مهدی پرن، میلاد اربابی، سعید خاکباز، احسان سلیمانی نیا، محمد جواد باقری، محمد جعفری، سعید قربانپور، سرمربی حمید جعفری  

مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم با حضور ۶۵ تیم در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار می شود و در این مرحله تیم ها بصورت تک بازی بایکدیگر به رقابت می پردازند.

در پایان این مرحله تیم های اول و دوم بطور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط می کنند.

در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی بصورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال ذوالفقار نمایندگان کاشان در گروه سوم این رقابتها با تیم های عقاب تهران، آرش ری تهران ، بیمارستان پارس تهران، مهدیه تبریز ، عقاب تبریز ، ملی پوشان تبریز ، ذوب و فلزات بهار همدان ، آذر یورد شاهین دژ، پاس ساوه ، دالاهو کرمانشاه همگروه است.

ذوالفقار کاشان در هفته چهارم  استراحت خواهد داشت و در هفته پنجم در  چهارمین بازی خود سومین نماینده تبریز ملی پوشان این شهر را در کاشان باید قربانی برندگی ذوالفقار خود کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز