جلسه ی بررسی مشکلات بیمارستان ساعی خمینی شهر

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۶:۱۵
کد خبر: ۶۲۰۶۶۶
جلسه ی بررسی مشکلات بیمارستان ساعی خمینی شهر
در راستای بازدید اخیر دکتر رسول زرگرپور از بیمارستان خیرساز ساعی خمینی شهر، جلسه ی بررسی مشکلات این بیمارستان با حضور استانداراصفهان و مسئولین مربوطه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان ساعی خمینی شهر، با اشاره به اینکه تعداد بیمارستان های خیرساز در استان اصفهان زیاد است، اظهارداشت: در ساخت بیمارستان ساعی، همه ی مردم خمینی شهر مشارکت داشته اند و به همین دلیل این بیمارستان را از خود می دانند و همچنین با توجه به تراکم جمعیت بالا در این شهرستان، ساخت بیمارستان حائز اهمیت است.

استانداراصفهان با بیان اینکه باید از خمینی شهریهای ساکن در دیگر شهرها که بضاعت مالی خوبی دارند نیز برای ساخت این بیمارستان کمک گرفته شود، افزود: برخی از خیرین اعلام می کنند که درصورت مساعدت اداره مالیات و بخشش مالیاتی، می توانند به تکمیل این بیمارستان کمک کنند.

وی با اشاره به ماده ۱۷۲ قانون مالیات های مستقیم، اظهارداشت: براساس این قانون اگر شخصی حقیقی و یا حقوقی بخواهد برای ساخت بیمارستان، نوسازی مدارس، بهزیستی، دانشگاه ها و ... کمک نماید این کمک ها از درآمد مشمول مالیات عملکرد سال پرداخت منبعی که مودی انتخاب خواهد کرد کسر می گردد.

زرگرپور اضافه کرد: جرائم مالیاتی مودیانی هم که در این رابطه همکاری داشته باشند بخشیده خواهد شد و از درآمد مشمول مالیات کسر می شود و هر گونه دیرکرد نیز قابل بخشش است.

رسول زرگرپور در ادامه به نحوه ی اداره ی بیمارستان اشاره کرد و افزود: خیرین صرفا ساخت بیمارستان را بر عهده دارند و تجهیز آن بر عهده ی دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و دانشگاه باید تجهیزات آن را در زمان تکمیل ساخت فراهم نماید و در این رابطه باید تفاهمنامه ای بین هیأت امنای بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شود.

استانداراصفهان از اعلام آمادگی استان برای حمایت از مجمع خیرین و اجرای دستوالعمل های مالیاتی در ارتباط با خیرین خبر داد و افزود: ساخت این بیمارستانی کار خیری است و باید از هر ظرفیتی برای تکمیل آن استفاده نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز