در راستای توسعه گردشگری درون استانی

کارگروه توسعه گردشگری ریلی استان اصفهان تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۲۰۹۶۶
کارگروه توسعه گردشگری ریلی استان اصفهان تشکیل شد
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از تشکیل کارگروه توسعه گردشگری ریلی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، صبح امروز 13 مهرماه فریدون الله یاری با همراهی شهرام امیری مدیر امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل از ایستگاه راه آهن اصفهان با حضور سید رضا سادات حسینی مدیر کل راه آهن استان اصفهان و جمعی از مدیران این مجموعه بازدید کرد و در پایان در نشستی با حضور مدیران اداره کل میراث فرهنگی استان و راه آهن استان اصفهان شرکت نمود.

فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در زمینه هدف از برگزاری این نشست تاکید کرد: با توجه به توان بالقوه فراوان استان اصفهان در راستای توسعه گردشگری ریلی و در راستای راه اندازی قطار گردشگری در استان اصفهان این نشست برگزار گردید.

او در همین راستا تصریح کرد: با توجه به اینکه استان اصفهان جزو استانهائی است که خطوط ریلی متعددی در آن ایجاد شده و این خطوط در اکثر شهرستانهای استان موجود بوده و از آن طریق مرکز کشور به یکدیگر اتصال می یابد، در این نشست توافق گردید با تشکیل کارگروه مشترک شامل کارشناسان ارشد اداره کل میراث فرهنگی و راه آهن استان اصفهان، مسیرهای گردشگری ریلی استان شناسائی شده و با راه اندازی قطار گردشگری، مشتاقان به گردشگری در داخل استان اصفهان، در مسیرهای پیش بینی شده با قطار ویژه ائی که برای این امر اختصاص یافته به مسافرت بپردازند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: در حال حاضر، 3 مسیر در داخل استان برای راه اندازی قطار گردشگری پیشنهاد شده که مقرر گردید کارشناسان مطالعات لازم را در زمینه راه اندازی قطار گردشگری به انجام برسانند.

الله یاری در ارتباط با مشخصات این سه مسیر گفت: مسیر اول در شرق شهرستان اصفهان از شهر اصفهان به سمت ورزنه و تالاب گاوخونی پیش بینی شده و مسیرهای دوم و سوم به ترتیب مسیر گردشگری اصفهان به کاشان در مرکز و شمال استان و اصفهان به اردستان و زواره در شرق استان اصفهان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز