رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک اصفهان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۲۲۵۴۳
همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک اصفهان برگزار می‌شود
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک اصفهان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه و تلاش برای نظم ترافیکی با آموزش به دانش آموزان، اظهار داشت: طرح همیاران پلیس به عنوان یکی از راهکارهای عملی آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان طی همکاری با اداره کل آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اجرا می‌شود.

وی از برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک اصفهان خبر داد و گفت: این همایش در راستای توسعه اقدامات فرهنگ ساز ترافیکی و تجلیل از همیاران پلیس برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در این برنامه 11 نفر از فرهنگ یاران نمونه که در کار فرهنگی با پلیس راهور همکاری مطلوبی داشتند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به تجلیل از همیاران پلیس گفت: از تعداد 20 نفر از دانش آموزان برتر ترافیکی که در طول سال به عنوان همیار پلیس با ما فعالیت داشتند تجلیل و قدردانی می‌شود که تعدادی از این دانش آموزان فرزندان پلیس راهور هستند.

سرهنگ رضایی با اشاره به همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و آموزش و پرورش استان اصفهان در برگزاری این همایش بیان کرد: سرهنگ حسین زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان و سرکار خانم جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان سخنرانان این همایش هستند.

این همایش سه شنبه 18 مهرماه از ساعت 9 صبح در سالن همایش شهدای ادب اصفهان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز