مشارکت کننده ایرانی در پاویون جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۷:۴۹
کد خبر: ۶۲۲۸۸۵
مشارکت کننده ایرانی در پاویون جمهوری اسلامی ایران
هفتمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان که از تاریخ ۱۷ آغاز وتا ۱۹ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های جدید عمان برپا خواهد شد شاهد حضور حدود ۳۰ شرکت، مؤسسه، انجمن و بیمارستان از کشور ایران در فضایی بالغ بر ۳۰۰ مترمربع خواهد بود که تداوم حضور هدفمند و منسجم ایرانیان در این رویداد تخصصی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،ربرپایی نمایشگاه ها و سازماندهی پاویون ملی ایران در رویدادهای بین المللی و کسب موفقیت در آنها مستلزم انجام اقدامات و هماهنگی های لازم و به موقع در داخل و خارج از کشور است که برآیند این فعالیت ها و نتایج آن پس از چند سال به دست خواهد آمد. در این میان مهمترین و مؤثرترین اقدام در فرآیند برگزاری نمایشگاه، اطلاع رسانی، معرفی صحیح و تخصصی رویدادها و استفاده از یک پروژه بازاریابی گسترده و هدفمند در سطح کشور است که با زمان بندی و صرف هزینه های خاص خود همراه خواهد بود.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سال ۲۰۱۴ پس از بررسی تخصصی توان کشور بر اساس نیازمندی های کشور عمان، نسبت به اخذ نمایندگی انحصاری نمایشگاه پزشکی عمان با برند  Oman Health اقدام و به صورت تخصصی، پروژه بازاریابی این نمایشگاه و معرفی آن را در سطح کشور آغاز کرد. نتیجه این فعالیت ها و حضور هدفمند در صنعت نمایشگاه باعث شد تا در سال ۲۰۱۷ و پس از چهار سال تلاش مداوم و همراهی سفارت ایران در عمان و به ویژه با حمایت رایزن بازرگانی کشورمان، ایران یکی از بهترین و باشکوه ترین مشارکت ها را در نمایشگاه پزشکی عمان داشته باشد.

در ادامه این مسیر، هفتمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان که از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های جدید عمان برپا خواهد شد شاهد حضور حدود ۳۰ شرکت، مؤسسه، انجمن و بیمارستان از کشور ایران در فضایی بالغ بر ۳۰۰ مترمربع خواهد بود که تداوم حضور هدفمند و منسجم ایرانیان در این رویداد تخصصی را نشان می دهد.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان مفتخر است که با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران توانسته است شرایطی را فراهم سازد تا همه کسانی که قصد توسعه تجارت خود در بازار کشور عمان را دارند و به دنبال یافتن مسیری جدید در معرفی قابلیت های خود و ارتقای سهم خود در بازار بین المللی هستند، بتوانند از فرصت این نمایشگاه در جهت نیل به اهداف خود بهره مند شوند.   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز