با مجوز شرکت مخابرات ایران صورت می‌گیرد:

پاناوان نخستین عمده‌فروش ظرفیت شبکه مخابرات ایران در اصفهان

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۰:۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۲۶۱۱۶
پاناوان نخستین عمده‌فروش ظرفیت شبکه مخابرات ایران در اصفهان
شرکت آریاناگستر اسپادانا با نام تجاری «پاناوان» به‌زودی در عرصه واگذاری اینترنت پرسرعت ADSL نقش‌آفرینی خواهد کرد. همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام قرارداد عمده‌فروشی ظرفیت شبکه مطابق با مصوبات 206 و 211 کمیسیون تنظیم مقررات با اپراتور سراسری خدمات ICT با سروکو پاناوان تبادل شد. پاناوان نام تجاری شرکت آریانا گستر اسپادانا دارنده پروانه Servco است که اخیراً ضمن انعقاد قرارداد عمده‌فروشی با ظرفیت 200هزار پورت حوزه فعالیت خود را به سراسر کشور بسط خواهد داد.

به گزارش برنا از اصفهان، مهندس حمیدرضا ابوطالبی، مدیرعامل شرکت آریاگستر اسپادانا در اصفهان با اعلام این خبر گفت: با انعقاد این قرارداد شرکت مخابرات ایران با رعایت چارچوب‌ها و اصول تعیین شده طبق مصوبات سازمان تنظیم مقررات به‌عنوان اپراتور میزبان، بخشی از ظرفیت شبکه خود را در اختیار دارنده پروانه خدمات ICT ثابت قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه بر اساس این قرارداد، سطح کیفی و کمی خدمات ADSL و VDSL و همچنین شیوه عرضه خدمات مذکور با روشی نوین و متفاوت در سراسر کشور قابل عرضه خواهد بود، تصریح کرد: در حالی که نحوه توزیع و عرضه خدمات ICT کشور نیازمند بازسازی و نوسازی است، پاناوان با در اختیار گرفتن مشاوران خارجی و تکیه بر توان فنی و مهندسی داخل کشور و همچنین توجه و تمرکز وافر روی استانداردها و توصیه‌نامه‌های روز دنیا، عرضه فرآیندهای واگذاری، پشتیبانی و تضمین خدمات را به شیوه‌ای نوین در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته مهندس ابوطالبی، پاناوان که چندی پیش تحت عنوان کنسرسیوم اسپادانا از اخذ پروانه FCP انصراف داده، هم‌اکنون با انعقاد قرارداد عمده‌فروشی، رسالت اصلی خود را به جای شبکه‌سازی و اتلاف منابع موازی، معطوف به شکل‌دهی و ساختاردهی حوزه سرویس کرده است.

مدیرعامل پاناوان با اعلام اینکه  زیرساخت‌های ارائه سرویس  به شیوه حرفه‌ای ازجمله مجوزهای ارائه خدمات ICT، برپایی بزرگترین دیتاسنتر مرکز و جنوب کشور در شهر اصفهان، زیرساخت‌های OSS و BSS منطبق بر استانداردهای TAM و eTOM، ساختارهای متمرکز فروش، واگذاری، خدمات پس از فروش، پشتیبانی و سایر فرآیندها و همچنین رویکرد مشارکت عمومی در جذب و نگهداشت مشتری، در پاناوان تأمین شده است، اظهار امیدواری کرد ظرف دو سال آینده ظرفیت خریداری شده از شرکت مخابرات ایران تکمیل شود و فاز دوم ارائه خدمات آغاز به کار کند.

وی همچنین از برپایی دفاتر استانی جذب و نمایندگان استانی در کل کشور ظرف چند ماه آینده خبر داد و از شرکت متوسط و بزرگ محلی فعال در سراسر کشور دعوت به همکاری کرد.

مهندس ابوطالبی ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده پاناوان ظرف یکسال آینده بین 300 تا 400 نفر اشتغال مستقیم و به همان میزان اشتغال غیر مستقیم ایجاد شود.

وی بر لزوم توجه به ارائه خدمات مطلوب به مشترکان اینترنت پرسرعت تأکید کرد و افزود: شرکت‌های بسیاری در حوزه خدمات اینترنت پرسرعت فعالیت می‌کنند اما هنوز موفق نشده‌اند رضایت مشتریان را به‌صورت کامل جلب کنند؛ بنابراین این نیاز در زمینه ارائه اینترنت پرسرعت وجود دارد که شرکتی با توجه کامل به نیاز مشتریان و همچنین مشتری‌مداری مطلوب به فعالیت بپردازد.

مدیرعامل شرکت آریاناگستر اسپادانا با بیان اینکه توجه به نیازهای مشتریان در حوزه اینترنت پرسرعت، اصلی‌ترین اولویت برند پاناوان خواهد بود، تصریح کرد: پاناوان به‌عنوان شرکتی که چشم‌انداز خود را توجه به نیازهای مشتریان و مشترکان اینترنت پرسرعت قرار داده به دنبال آن است که ارائه سرویس‌های با کیفیت فوق مطلوب را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد و باقیمت مناسب، خدمات متفاوت از سایر رقبا و ایجاد ساختار منسجم و هماهنگ برای پشتیبانی از نیازهای مشترکان را فراهم آورد.

وی با تأکید بر اینکه مزایای ویژه‌ای برای مشترکان اینترنت پرسرعت پاناوان پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: فراگیر یا سراسری بودن، تکریم ویژه به مشترکان، استفاده حداکثری از تکنولوژی به‌منظور دسترسی آسان، سریع و با دقت کافی و استفاده از راهکارهای منظم و منسجم به‌منظور جذب مشترکان ازجمله مزایایی است که برای مشترکان اینترنت پرسرعت پاناوان پیش‌بینی‌شده است.

مهندس ابوطالبی یکی از ویژگی‌های اینترنت پرسرعت پاناوان را منعطف بودن طرح‌ها و تعرفه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: یکی از مشکلاتی که مشترکان اینترنت پرسرعت با آن روبرو هستند، عدم انعطاف‌پذیری طرح‌ها و تعرفه‌های شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت پرسرعت است؛ بر این اساس پاناوان تلاش کرده شرایطی را فراهم آورد که مشترکان بدون دغدغه و با فراغ بال کامل به انتخاب حجم موردنیاز خود بپردازند و بر این اساس، پاناوان نیز بر مبنای سرعتی که مشترکان نیاز دارند، بهترین سرویس لازم را برای آنها فراهم خواهد آورد.

وی استقرار سیستم‌های قابل انعطاف در محاسبات شارژینگ و بیلینگ مشترکان را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای مشترکان عنوان کرد و افزود: این قابلیت به‌منظور تنوع‌بخشی به سبک و روش ارائه سرویس‌های متناسب با نیازهای مشترکان تعریف‌شده و با استقبال آنها روبرو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آریاناگستر اسپادانا، استقرار سیستم CRM با قابلیت کاملاً نوآورانه، سبک، چابک، کاربرپسند، جامع، جذاب، زیبا و پایدار با امکانات خاص ویژه و قابل‌دسترس را از دیگر مزیت‌های مشتری‌مداری برند پاناوان نام برد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه‌ریزی ویژه برای استقرار باشگاه مشتریان برند پاناوان اشاره کرد و گفت: قرار نیست پاناوان به‌راحتی از کنار نیازها، خواسته‌ها و فعالیت‌های مشترکان عبور کند؛ بلکه با استقرار سیستم باشگاه مشتریان شرایطی فراهم خواهد آورد تا مشترکان خاص و ویژه، از بیشترین امکانات ممکن استفاده کنند و هزینه‌های ارتباطی آنها کاهش یابد.

ابوطالبی همچنین با اشاره به اینکه شرکت آریاناگستر اسپادانا پیش از این امتحان خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پس داده است، گفت: انتخاب به‌عنوان برترین دیتاسنتر بخش خصوصی کشور، انتخاب به‌عنوان برترین شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، انتخاب به‌عنوان شرکت برتر در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران و همچنین برنامه‌ریزی و ارائه بهترین خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله افتخاراتی به شمار می‌رود که شرکت آریاناگستر اسپادانا را به‌عنوان یک شرکت فعال و معتبر در این حوزه مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت آریاناگستر اسپادانا با برند تجاری آریافون در سال 1375 تأسیس‌شده و بیست و یکمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد، ادامه داد: استمرار و تداوم فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به دلیل تغییرات لحظه‌ای نیازمند انعطاف‌پذیری و همچنین رویکردهای نوآورانه شرکت‌های فعال در این حوزه است؛ بر همین اساس، شرکت آریاناگستر اسپادانا نیز تلاش کرده با استقرار روحیه نوآورانه و کارآفرینی، مسیر حرکت خود را در محور ارائه سرویس‌ها و محصولات دارای ویژگی نوآورانه قرار دهد تا همواره در مسیر صحیح حرکت کند.

مدیرعامل شرکت آریاناگستر اسپادانا یکی از فعالیت‌های مهم این شرکت را ارائه 34 سرویس فعال در مقیاس کشوری عنوان کرد و یادآور شد: در سال گذشته، محدوده فعالیت‌های شرکت از حوزه استانی به حوزه کشوری ارتقا یافته و موفق شده است پروانه اپراتوری ارتباطات ثابت را نیز از سازمان تنظیم مقررات دریافت کند.

شرکت دانش‌بنیان پاناوان با سابقه 20 ساله فعالیت در حوزه ICT کشور، با حدود 120 نفر کارمند در حوزه تولید و ارائه سرویس‌های ICT به صورت محلی و ملی و هفده سرویس متنوع، فعال است و جزو معدود اپراتورهایی به شمار می‌رود که علاوه بر عرضه و توزیع سرویس‌های الکترونیک، خود تولید کننده و مبدع سرویس‌های نوین و نو ظهور در کشور است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز