شناسایی ۵۹ مدرسه برای ایمن سازی

آموزش مدارس حاشیه راه ها و ایمنی سازی فیزیکی این مدارس

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۰:۵۸:۴۱
کد خبر: ۶۲۶۱۲۴
آموزش مدارس حاشیه راه ها و ایمنی سازی فیزیکی این مدارس
رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار این اداره کل در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک ، آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها می باشد که ماحصل آن افزایش ایمنی خواهد بود.

به گزارش برنا از اصفهان،مرضیه فراست افزود: تعداد ۴۵ مدرسه بالغ بر ۷ هزار دانش آموز جهت آموزش در سال جاری شناسایی شدند که این طرح با توجه به زمان شروع مدارس از آبان ماه آغاز خواهد شد.

وی در خصوص آموزش دانش آموزان از طریق مربیان آموزش دیده و کتب کمک آموزشی و سایر لوازم کمک آموزشی همچنین دفترچه کیف برچسب و غیره اذعان کرد:این موارد تهیه و بین دانش آموزان توزیع می شود و میزان آموزش هر دانش آموز در طول سال تحصیلی در هر هفته حدود ۲۰ دقیقه هست.

رییس اداره ایمنی و ترافیک در خصوص ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه ها گفت: تعداد ۳۳ مقطع با حدود ۵۹ مدرسه جهت ایمن سازی فیزیکی مدارس شناسایی شده است.

فراست در ادامه اشاره کرد: برای ایمن سازی فیزیکی مدارس از طرحهای مصوب سازمان استفاده می شود که در طرحهای مذکور استفاده از تابلوهای راهنمایی ،چراغ های چشمک زن که نوشته های مختلف منجمله "محدودیت سرعت احتیاط مدرسه" ، چشم گربه ای رفلکتور،سرعت گیر پلاستیکی دو و نیم سانتی و ... استفاده میگردد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز