برگزاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی اصفهان

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۱:۳۱:۵۵
کد خبر: ۶۲۶۱۲۸
برگزاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی اصفهان
همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابرین) قانونمند در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابرین) با همکاری پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، پیش از ظهر امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سردار تقی مهری فرمانده پلیس راهور کشور، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی، انتظامی، اجرایی و مردم اصفهان حضور داشتند.

در این مراسم از تمبر یادبود همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی راکبین و رانندگان قانونمند اصفهان و موتور برقی ساخت ایران رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید خرازی، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از جانبازان از سوی فرماندهی کل ناجا و مسئولان استانی تقدیر به عمل به آمد.

سرهنگ جهانگیر کریمی امور رسانه‌ای نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، احمد رضوانی فرماندار اصفهان، محسن عقیلی معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سهراب مظفر نجفی فرماندار نجف‌آباد، علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، محمدعلی احمدی مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان، مجتبی آخوندی مدیر بیمه ایران در اصفهان، سعید رجالی مدیر کل پست اصفهان، ابوالقاسم چلمقانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان و جمعی از مسئولان دیگر به جهت یاری در طرح نمونه‌های ترافیکی راکبین و رانندگان قانون‌مند پلیس راهور استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم نیز از محمدرضا قاسم‌زاده، مرتضی هاشمی، شهاب اورنگی، رسول کنگازیان، حمید پاکدل، علی نوحه اصفهانی، سید مهدی میرمحمدی، محمدحسین ابراهیم پور، محمدجواد برومند، جعفر خدایاری، عباس کارگری، قدرت‌الله مختاری، اسماعیل ملک‌پور، حمید‌رضا یزدانی،  حمید مرادی، شهلا جعفری، فخری بابایی، سید حمید پورکاظمی و مرتضی پروش به عنوان شهروندان نمونه ترافیکی (شد آمدی) تجلیل شد.

به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، در طرح مشترک پلیس راهور و پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان که بیست و پنجم اسفند ۹۵ کار خود را آغاز کرد دفترچه تشویقی رانندگان قانونمند تهیه و در میان رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند توزیع شد.

براساس اطلاعات این دفترچه و در طول اجرای طرح، رانندگان قانونمند شماره سریال برگه تشویقی خود را به سامانه پیامکی که شماره آن در برگه موجود است را ارسال کردند. اکنون و با گذشت ۶ ماه از اجرای این طرح، در همایشی که امروز برگزار شد از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابران) قانونمند تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز