میدان نقش جهان پذیران هزاران گردشگر خارجی

رشد ۲۵ درصدی بازدید گردشگران از بناهای تاریخی اصفهان

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۸۷۲۷
رشد ۲۵ درصدی بازدید گردشگران از بناهای تاریخی اصفهان
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: درمهرماه امسال 100هزار گردشگر خاری از اصفهان بازدید کرده اند.

به گزارش برنا از اصفهان، این روزها که وارد میدان نقش جهان می شوید گمان می کنید در صدمی از ثانیه به خارج از کشور سفر کرده اید، چرا که میدان پر است از توریست های پیرو جوانی که برای دیدن این همه زیبایی پابه بزرگ ترین میدان چوگان جهان گذاشته اند.

از هر کجای دنیا که فکرش را بکنید گردشگر آمده، آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و ژاپن و خلاصه شهر شهر فرنگ شده است و احتمالا شما به عنوان یک ایرانی سوژه عکاسی مهمانان خارجی خواهید بود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان  در این باره گفت:  از فروردین تا پایان مهرماه سال جاری 420 هزار گردشگری خارجی از بناهای تاریخی استان اصفهان بازدید کردهاند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه خود در سال 1395، از رشدی معادل 25درصد برخوردار بوده است.

فریدون اله یاری ادامه داد: با آغاز فصل دوم گردشگری، بررسی های آمارهای موجود حاکی است که 100 هزار گردشگر خارجی در مهرماه از بناهای تاریخی اصفهان دیدار کرده اند.

وی در رابطه با ملیت گردشگران خارجی بازدید کننده از بناهای تاریخی استان در سال 1396 تاکید کرد: آمارها نشان دهنده این نکته است که در سال جاری گردشگران فرانسوی رتبه اول بازدید از بناهای تاریخی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن به ترتیب، گردشگران آلمانی، ایتالیائی، اسپانیائی و چین رتبه های بعدی بازدید از بناهای تاریخی را به خود اختصاص داده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز