فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:"

کاهش ۴ درصدی تلفات جاده‌ای در یک سال گذشته

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۷:۲۱
کد خبر: ۶۲۹۱۱۷
کاهش ۴ درصدی تلفات جاده‌ای در یک سال گذشته
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی راننده‌ها، تقویت صنعت خودرو و برطرف کردن اشکال‌های جاده‌ها تلفات جاده‌ای کاهش پیدا کند، گفت: تلفات جاده‌ای در یک سال گذشته 4 درصد کاهش یافته است.

سرتیپ پاسدار حسین اشتری درباره اجرای طرح‌های فرهنگ ساز در حوزه ترافیک و تعمیم آن به سایر استان‌های کشور اظهار داشت:  در رابطه با فرهنگ سازی ترافیکی در بعضی از نقاط کشور اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و این کار را در سایر استان‌های کشور انجام می‌دهیم و امیدواریم این اقدام‌ها پررنگ‌تر شود.

وی تصریح کرد: از مهر ماه سال گذشته تا به امسال تعداد جانباختگان تصادفات در سراسر کشور به میزان 577 نفر کاهش پیدا کرده است که این میزان حدود 4 درصد است، بایستی با اطلاع‌رسانی، کارهای فرهنگی و آگاه‌سازی راننده‌ها همراه با تقویت صنعت خودرو و برطرف کردن اشکال‌های جاده‌ها تلفات جاده‌ای کاهش پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی، بیان کرد: عامل انسانی مهم‌ترین عامل در تلفات جاده‌ای است و باید در این راه رانندگان عزیز دقت لازم را داشته و با آمادگی کامل رانندگی کنند و همه مقررات را رعایت کنند.

وی درباره نقش فرهنگ‌سازی در کاهش تلفات جاده‌ای، گفت: فرهنگ نقش موثری در کاهش تلفات جاده‌ای ایفا می‌کند، مردم کشور بسیار با فرهنگ هستند و در مناطقی که به این موضوع توجه ویژه‌ای داشتند تلفات جاده‌ای کاهش پیدا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز