رئیس انجمن ترازیست اصفهان:

کارگاه آموزشی کودکان با موضوع دوستی با طبیعت و گیاهان در اصفهان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۳:۱۶
کد خبر: ۶۲۹۵۹۱
کارگاه آموزشی کودکان با موضوع دوستی با طبیعت و گیاهان در اصفهان برگزار می‌شود
رئیس انجمن ترازیست اصفهان گفت: کارگاه آموزشی کودکان با موضوع دوستی با طبیعت و گیاهان روز پنج‌شنبه از ساعت 5 الی 8 بعدازظهر در مجموعه اصفهان سیتی سنتر طبقه سوم غرفه ترازیست برای رده سنی کودکان 4 تا 10 سال برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از اصفهان، پیمان صالحی در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی کودکان با موضوع دوستی با طبیعت و گیاهان در اصفهان اظهار داشت: موسسه ترازیست دارای دو کارگروه فرهنگ ترافیک و محیط زیست است.

وی افزود: یکی از گروه‌های هدف اصلی ما کودکان هستند که هدف این است که آموزش‌های لازم درزمینه فرهنگ ترافیک و محیط زیست و نیز نکات مرتبط با اصول اولیه آموزش محیط زیست را فرابگیرند.

رئیس انجمن ترازیست اصفهان تصریح کرد: این کار یکی از رویدادهایی است که در مدارس و مهدکودک‌ها یا در غرفه ترازیست در مجموعه سیتی سنتر برگزار می‌شود.

وی گفت: موضوع و محوریت این کارگاه، دوستی با طبیعت و گیاهان بوده که در دو فصل اصلی است یکی از این فصل‌ها درزمینه آشنایی با گل‌ها، گیاهان، ابزار باغبانی و بازی‌های مرتبط و دیگری آشنایی با برگ‌های درختان و گیاهان مختلف از طریق داستان، آموزش و بازی است که توسط یکی از همکاران ما که کارشناس ارشد روانشناسی بالینی بوده و کارهای مرتبط با بازی‌درمانی را انجام می‌دهند، صورت می‌گیرد.

صالحی بیان کرد: کارگاه آموزشی کودکان با موضوع دوستی با طبیعت و گیاهان در اصفهان به‌صورت یک‌روزه است و روز پنج‌شنبه از ساعت 5 الی 8 بعدازظهر در مجموعه اصفهان سیتی سنتر طبقه سوم غرفه ترازیست برای رده سنی کودکان 4 تا 10 سال برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز