مخالفان جوانگرایی در شهرداری اصفهان منطقی تر رفتار کنید

جوان‌گرایی سرلوحه کار شهرداری اصفهان

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۴:۲۲
کد خبر: ۶۳۰۱۲۴
جوان‌گرایی سرلوحه کار شهرداری اصفهان
شاید شنیدن اخبار انتصاب مدیران مناطق شهرداری اصفهان برای همه بیانگر تحول‌خواهی و جوان‌گرایی در مدیریت شهری اصفهان نباشد؛ اما این عکس تأییدی بر این ادعاست که شهردار اصفهان به وعده و برنامه خود عمل کرده و جوان‌گرایی را در دستور کار‌ خود قرار داده است.

انتصاب مدیران جوان و کارآمد که هرکدام سابقه‌ای طولانی در امور اجرایی داشته و کارنامه کم نقصی از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و حوزه تحت امرشان داشته‌اند، حکایت از آن دارد که قدرت الله نوروزی در تحقق شعار اصلاح‌طلبان نیز موفق بوده به جوانان بهاداده است.

دراین‌بین کم نیست توئیت ها و اخبار انتشاریافته از سوی جناح محافظه‌کار که نسبت به این اقدام واکنش‌های منفی نشان داده و بعضاً دم از بی‌تجربگی گزینه‌های انتخابی و انتصابی می‌زنند. ادعایی که هیچ دلیل برای اثبات آن نداشته و به‌صرف پایان یافتن تصدی‌گری 14 ساله در مدیریت شهری وارد این گفتمان غیرمنطقی یک‌سویه شده‌اند.

سؤال از این افراد این است که آیا زمانی که خود بر مسند قدرت نشستند دارای سابقه مدیریت در حوزه شهری بودند؟ آیا قبل از ورود به شهرداری اصفهان، در شهرداری شهرهای دیگری مشغول به کار بدون آنجا کسب تجربه کرده بودند و باسابقه مدیریتی پا به شهرداری اصفهان گذاشته‌اند؟

البته دراین‌بین هستند افرادی که به‌صرف تصاحب پست و سمت دست‌به‌قلم می‌برند و برای گرفتن سمت به‌عنوان حق‌السکوت یادداشت‌ها و اخباری مبنی بر اشتباه در انتصاب‌ها و جوان‌گرایی‌ها منتشر می‌کنند.

آنچه در مورد حائز اهمیت است، تداوم رویکرد شهردار فهیم اصفهان است که با جوان‌گرایی اجازه ورود افراد جوان و درعین‌حال توانمند به حوزه مدیریت شهری را در اصفهان، شهر صنایع‌دستی، شهر میراث‌های فرهنگی و گنبدهای فیروزه‌ای فراهم سازد، چراکه به اذعان بسیاری از کارشناسان، اصفهان نیازمند دمیده شدن روح تازه در کالبد خود برای پیشرفت و توسعه است.

نیروهای جوان با ایده‌ها و فکرهای ناب و امروزی می‌توانند اصفهان را بیش از گذشته در سیستم مدیریت شهری به توسعه پیشرفت سوق دهند.

جا دارد از همین‌جا انتصاب محمد کیهانی به‌عنوان شهردار منطقه دو اصفهان و ایمان حجتی به‌عنوان مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان را به این دو جوان توانا و باانگیزه تبریک بگویم و برای همه نیروهای شهرداری اصفهان با مدیریت دکتر قدرت الله نوروزی آرزوی موفقیت دارم.


فرهاد رحیمی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز