کشف اموال مسروقه ازمخفیگاه سارقان

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۳۰۱۵۰
کشف اموال مسروقه ازمخفیگاه سارقان
اعضای یک باند هفت نفره که در چند شهرستان استان اقدام به سرقت اموال مردم می کردند در عملیات ویژه و ضربتی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ "حسن نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در تشریح این خبر اظهار داشت : درپی کسب خبر مبنی بر حضور سه نفر از سارقان تحت تعقیب در این شهرستان ماموران این فرماندهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی وتخصصی ویژه مخفیگاه آنان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان به صورت باندی در شهرستان های اصفهان ، فلاورجان ، خمینی شهر و نجف آباد اقدام به سرقت خودرو ،لوازم داخل خودرو،احشام، اماکن خصوصی ومغازه اقدام به سرقت می کردند.

سرهنگ نیکبخت افزود: با اعتراف متهمان چهار نفر دیگر از همدستان این سارقان که در باغ و دامداری مخفی شده بودند طی عملیاتی با حضورمقام قضائی و رئیس پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف یک دستگاه وانت نیسان ، چهار دستگاه موتورسیکلت ، یک عددقیچی بزرگ میلگرد چینی، یک دستگاه کامیونت ایسوزو ، یک دستگاه خودروی پژوپارس ، یک دستگاه وانت مزدا2000 و پنج راس گوسفند مسروقه خبر داد

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این راستا پرونده تشکیل و اقدامات ویژه و تخصصی برای شناسایی مابقی اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفت و سرانجام با بازرسی های صورت گرفته از چندین مخفیگاه دیگر این باند اقلام مسروقه دیگری شامل چندین دستگاه دینام ،آچارآلات، چادر مسافرتی، احشام، رادیو پخش ،دی وی آر،مانیتور،لاستیک زاپاس ،گوشی های همراه و تابلوی برق کشف شد .

سرهنگ نیکبخت ارزش اموال مسروقه کشف شده از این باند را بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان کماکان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز