محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به بازار نرسید

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۰:۳۷
کد خبر: ۶۳۱۱۶۵
محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به بازار نرسید
با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا محموله لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش دومیلیارد ریال شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ "محمد حسین بابا کلانی" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده ولوو که از بندر گناوه به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور فاقد هرگونه بارنامه و مدارک معتبر گمرکی برای بار خود بود ادامه داد: در بازرسی از این کشنده یک محموله خارجی قاچاق شامل یک هزار و 533 کارتن قطعات آشپزخانه کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی بیان داشت: ارزش این محموله کشف شده توسط کارشناسان  دومیلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده کشنده دستگیر و همراه با پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا یکی از راه های اصلی ورود محموله های باری به استان است گفت: به همین منظور نظارت ها و بازرسی های ویژه برای مقابله با ورودی کالاهای خارجی قاچاق در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته و با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز