مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران استان اصفهان

بلندقامتان شهرداری اصفهان قهرمان شدند

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۱:۴۱
کد خبر: ۶۳۲۰۳۱
بلندقامتان شهرداری اصفهان قهرمان شدند
تیم شهرداری اصفهان در مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران استان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال استان اصفهان،مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران استان اصفهان با شرکت 8 تیم در دو گروه 4 تیمی به صورت دوره ای در سالن مجموعه ورزشی قدس برگزار شد.

پس از انجام دیدارهای مقدماتی از گروه اول تیم های ذوب آهن ب و ذوب آهن الف به عنوان تیم های اول و دوم و از گروه ب تیم های شهرداری اصفهان و فولاد مبارکه به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعدی راه یافتند.

در دیدارهای ضربدری تیم شهرداری اصفهان با غلبه بر تیم ذوب آهن الف به عنوان تیم اول راه یافته به مرحله نهایی بود و در دیدار بعدی تیم ذوب آهن ب پس از پیروزی بر تیم فولاد مبارکه حریف تیم شهرداری اصفهان در دیدار فینال این مسابقات شناخته شد.

دیدارهای پایانی شب گذشته با حضور جمع کثیری از اعضاء شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی، مسئول تربیت بدنی اداره کار و جمع کثیری از پیشکسوتان و علاقمندان به بسکتبال برگزار شد و در نتیجه تیم شهرداری اصفهان مقام اول، تیم ذوب آهن ب مقام دوم و تیم ذوب آهن الف مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است ابراهیم مرشد، پدرام جوانبخت، میلاد اعلائی، علیرضا صفدریان، حمید محمدی، سعید خاکی، یدالله مدرسی، احمد رضائی، سام جو عطا، معین الدین ایزدی،افشین خدائی، داود کیان زاد اعضای تیم بسکتبال شهرداری اصفهان بودند و محمد پاکروان سرمربی، نوید زندی مربی، منوچهر شهامت نژاد سرپرست، اکبر قاسمی مدیر فنی و سیروس نصر تدارکات این تیم را برعهده داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز