به میزبانی شهرستان خمینی شهر برگزار شد؛

جلسه گردهمایی مسئولین روابط عمومی های منطقه مرکزی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۸:۳۲
کد خبر: ۶۳۴۴۳۰
جلسه گردهمایی مسئولین روابط عمومی های منطقه مرکزی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان
جلسه منطقه مرکزی مسئولین روابط عمومی های اداره ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان روز گذشته به میزبانی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، جلسه منطقه مرکزی مسئولین روابط عمومی های اداره ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه و خمینی شهر روز گذشته به میزبانی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مرادیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهرگفت: نگاه به روابط عمومی وجایگاه آن ،نگاه مشاوره ای و مدیریت اطلاعات است.روابط عمومی نوین از بحث تشریفات و تبلیغات صرف به سمت مهندسی افکار حرکت کرده است.

وی اذعان داشت : بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر نسبت به روابط عمومی های دیگر ادارات این شهرستان جایگاه بالاتری دارد.

مرادیان در ادامه گفت: حوزه روابط عمومی نیاز به امکانات بیشتری دارد و مدیران باید نگاه ویژه ایی به آن داشته باشند.

در ادامه محمد پاکروان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: روابط عمومی شهرستان خمینی شهر یکی از فعال ترین روابط عمومی های استان می باشد که تعامل خوبی با رسانه ها و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان برقرار کرده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: همه روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان باید در خبرنویسی و ارسال خبر به روز باشند تا به توسعه ورزش کمک بسزایی شود.

در ادامه گلنار حسینی کارشناس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در زمینه نکات صحیح خبرنویسی، شیوه ارسال خبر در سایت و کانال تلگرام اداره کل ورزش و جوانان استان مواردی را به مسئولین روابط عمومی شهرستانها آموزش داد.

گفتنی است روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شهرستان های استان را به 5 منطقه تقسیم نموده و با برگزاری جلسات در این مناطق، شیوه صحیح خبرنویسی، انعکاس آن، تعامل با رسانه ها و ... را به مسئولین روابط عمومی های اداره ورزش و جوانان شهرستان ها آموزش دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز