شهردار اصفهان در بازدید از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان:

لزوم حرکت به سمت راهکارهای جدید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۶:۱۰
کد خبر: ۶۳۴۷۴۶
لزوم حرکت به سمت راهکارهای جدید
شهردار اصفهان در بازدید از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان گفت: تکمیل این پروژه و تأمین اعتبار آن نیازمند حرکت به سمت راهکارهای نوین و جدید است.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر قدرت ا... نوروزی به اتفاق هیأت همراه از این پروژه بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت: شهرداری برای تکمیل نمایشگاه بزرگ اصفهان در حد تعهداتش عمل می کند و تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا ضمن تأمین منابع مالی، این پروژه هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پیشرفت های خوبی در پروژه نمایشگاه اصفهان صورت گرفته اما ادامه مسیر نیازمند جدیت و همیت بیشتری است. هدف از این بازدید نیز اطلاع نزدیک با میزان پیشرفت پروژه و نیز بررسی کمبودها و کاستی های آن بوده است.

شهردار اصفهان تأکید کرد: شرکت نمایشگاه اصفهان یک شرکت مستقل است و تصمیمات آن توسط هیأت مدیره اتخاذ می شود اما از آنجا که شهرداری سهامدار عمده این مجموعه است، پس از این بازدید دیدگاه های خود را به هیأت مدیره این شرکت منعکس می کنم تا تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

دکتر نوروزی با اشاره به دیون این پروژه به سازمان عمران شهرداری اصفهان و دیگر پیمانکاران، تأکید کرد: همه کسانی که پیشرفت این پروژه را می خواهند باید با جدیت بیشتری وارد شوند. به طور قطع اتاق بازرگانی نیز به عنوان یکی از سهامداران بزرگ شرکت نمایشگاه در همه تصمیمات دخیل است و این مجموعه نیز باید حمایت های لازم را اعمال کند.

وی دسترسی این پروژه به فرودگاه و سالن اجلاس را بسیار قابل اهمیت دانست و افزود: روند توسعه فضای شهری به سمت شرق اصفهان، رویکرد قابل توجهی است که از نقاط قوت این پروژه محسوب می شود.

بهره برداری از فاز نخست، مشروط به تأمین به هنگام بودجه

همچنین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در این بازدید از پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه نمایشگاه اصفهان در فاز اول خبر داد و افزود: در صورت تأمین بودجه و اعتبار و افزایش به هنگام سرمایه شرکت، فاز نخست این پروژه را تا سال آینده به بهره برداری خواهیم رساند.

علی یارمحمدیان، لزوم تأمین منابع مالی از سوی شهرداری اصفهان و اتاق بازرگانی برای این پروژه را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: با افتتاح نمایشگاه بزرگ اصفهان علاوه بر رونق اقتصادی، بدون شک افزایش حضور بازرگانان خارجی در شهر اصفهان را شاهد خواهیم بود و این نمایشگاه به محلی برای ارایه ایده های شهری، توانمندی و تبادلات تبدیل می شود.

پروژه نمایشگاه، یکی از ضروری ترین نیازها

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نیز در این بازدید گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان یکی از ضروری ترین نیازهای اصفهان است.

ایرج مظفر با اشاره به تأثیرات این پروژه در گسترش مباحث گردشگری و بازرگانی شهر تأکید کرد: چنان چه اعتبار این پروژه به موقع تأمین شود، شهر اصفهان هر چه زودتر از منافع آن بهره مند خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز