دپوی محموله میلیاردی کالای خارجی قاچاق لو رفت

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۴:۰۷
کد خبر: ۶۳۴۷۶۰
دپوی محموله میلیاردی کالای خارجی قاچاق لو رفت
کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان طی یک عملیات در بازرسی از انباری در شهر اصفهان محموله پوشاک و ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال را کشف کردند.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ "ستارخسروی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در ادامه طرح ها و ماموریت های خود از دپوی محموله بزرگ پوشاک خارجی قاچاق در انباری واقع در شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی به عمل آوردند که درنتیجه این عملیات تعداد 89 کیسه بزرگ پوشاک و 300 کارتن ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش محموله کشف شده را هفت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه پوشاک خارجی قاچاق به شدت تولیدات داخلی را به نابودی کشانده و زمینه بیکاری قشر زحمت کش در این صنف را فراهم می آورد،گفت : از شهروندان انتظار داریم اخبار مربوط به نگهداری البسه خارجی قاچاق را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز