استاندار اصفهان خبر داد:

آماده باش کامل دستگاه های اجرایی و امدادی استان برای کمک به حادثه دیدگان زلزله

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۵:۵۴
کد خبر: ۶۳۷۲۲۵
آماده باش کامل دستگاه های اجرایی و امدادی استان برای کمک به حادثه دیدگان زلزله
مهرعلیزاده اظهارداشت: از شب گذشته تاکنون کمک های استان در بخش های مختلف امدادی؛ پزشکی و تجهیزات به استان ها زلزله دیده ارسال شده است و تمامی دستگاه های استان نیز مکلف شده اند که امکانات خود را به صورت آماده باش در آورند.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر مهرعلیزاده ضمن تسلیت جانباختن هموطنانمان در زلزله ی اخیر استان کرمانشاه و ایلام؛ اظهار امیدواری نمود که با استقرار تیم های امدادی از شب گذشته در این مناطق در اسرع وقت آواربرداری صورت گیرد تا این حادثه با حداقل تلفات انسانی مواجه شود.

مهرعلیزاده افزود: مدیریت استان براساس وظیفه ی انسانی خود در اولین ساعات وقوع حادثه ضمن تماس با استاندار کرمانشاه آمادگی خود را برای بسیج تمامی امکانات و نیروهای انسانی اعلام نمود.

استانداراصفهان با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در شب گذشته؛ اظهارداشت: در این جلسه همه ی دستگاه ها استان به صورت آماده باش مجهز شدند و اولین دستگاه اتوبوس بیمارستانی در شب گذشته بهمراه ۵ هزار تخته پتو و هزار تخته چادر به مناطق حادثه دیده اعزام گردید.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه در ساعات ۲ بامداد از سوی ستاد مدیریت بحران کشور در خواستی مبنی بر اعزام پزشک و امدادگر با توجه به اعلام آمادگی استان اعلام گردید، افزود: بلافاصله تعداد ۳۰ پرستار ۱۰ پزشک و ۳۰ نجاتگر و ۲۷ نفر از عوامل امدادی در قالب تیم های آواربرداری و اقدامات امدادرسانی هلال احمر به همراه دو تیم جستجو مجهز به دو قلاده سگ زنده یاب و ۶ دستگاه آمبولانس و ۷ دستگاه خودرو کمک دار به مناطق حادثه دیده اعزام شده است.

مهرعلیزاده از اعزام تیم تخصصی شرکت گاز برای جلوگیری از وقوع حوادث مربوط به نشتی گاز و ... خبر داد و افزود: ۵ بیمارستان استان از شب گذشته آماده باش هستند و امروز صبح نیز تمامی بیمارستان ها برای عمل های ضروری در حال آماده باش می باشند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان از شب گذشته تا کنون مشوق ما بودند و تماس های زیادی برای کمک به مردم حادثه دیده صورت گرفته است، افزود: مراتب محبت مردم اصفهان را به حادثه دیدگان اعلام می داریم و اعلام می کنیم ما به عنوان سربازان مردم ، آماده کمک به حادثه دیدگان هستیم و اصفهان استانی پیشگام در جهت کمک رسانی بموقع به حادثه دیدگان بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نیروهای اعزامی هر لحظه با استان در تماس هستند که در صورت نیاز امکانات و تجهیزات اعزام گردد، افزود: تمامی دستگاه ها از جمله هلال احمر نیز مکلف شده اند که امکانات خود را به صورت آماده باش در آورند و علاوه بر آن با مراکز خود در سطح ملی نیز در تماس هستند و هر زمان هم که از سوی شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور اعلام نیاز گردد بلافاصله تجهیزات و امکانات ارسال خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز