مصطفی غلامی:

از اکنون باید به مسابقات جهانی فکر کنیم

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۵:۱۶
کد خبر: ۶۳۷۸۰۶
از اکنون باید به مسابقات جهانی فکر کنیم
کارشناس و پیشکسوت هندبال اصفهان معتقد است که ماچک انتخاب بسیار خوبی برای تیم ملی هندبال ایران بود، با وجود این بازیکنان و کادر فنی خوب باید به جایگاه ایران در مسابقات جهانی فکر کرد.

به گزارش برنا از اصفهان، مصطفی غلامی کارشناس و پیشکسوت هندبال اصفهان در خصوص انتخاب ماچک سرمربی خارجی تیم ملی هندبال ایران برای سومین بار اظهار داشت: ماچک شناخت کامل و جامعی از ملی‌پوشان دارد و انتخاب بسیار خوبی برای تیم ملی هندبال ایران بود. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که با این سرمربی می توانند دوباره در آسیا بدرخشند.

مربی اسبق تیم ملی هندبال ایران در ادامه گفت: لژیونرهای هندبال ایران که در سرتاسر اروپا مشغول هستند خدمت بزرگی به هندبال ایران خواهند کرد. آن ها از آمادگی جسمانی، قدرت تاکتیکی و تکنیکی بالایی برخوردارند. با وجود این بازیکنان و کادر فنی خوب دیگر نباید به مسابقات آسیایی فکر کنیم، چون در این رقابت‌ها قطعا به بهترین جایگاه خواهیم رسید. ما باید مسابقاتی با سطوح بالاتر فکر کنیم و بگوییم تیم ملی هندبال در جهانی چه خواهد کرد و چه مقامی کسب می کند؟

غلامی در پاسخ به این سوال که آیا دور بودن ملی پوشان از یکدیگر آسیبی به نتیجه تیم ملی دارد یا خیر؟ گفت: مشکلی نیست. با هماهنگی در زمان کوتاه هم می‌توان به نتیجه رسید. بازیکنان تنها باید در سیستم دفاعی هماهنگ شوند و به این ترتیب می‌توانیم به نتیجه مطلوب در مسابقات پیش رو برسیم.

کارشناس هندبال به نایب رئیسی رحیمی در کنفدراسیون هندبال آسیا اشاره کرد و گفت: ما در آسیا بجز کمیته داوران دو سالی است که فاقد کرسی بودیم. کسب این کرسی مهم افتخار بزرگی برای هندبال کشور است. رییس کنفدراسیون آسیا شناخت زیادی از رحیمی دارد و امیدوارم که رحیمی با شایستگی تحولات بزرگی برای هندبل ایران رقم بزند.

نظر شما