محمد مجیری رئیس هیات کشتی استان اصفهان:

زیرساختهای کشتی اصفهان باید تقویت شود

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۲:۲۲
کد خبر: ۶۴۰۹۲۲
زیرساختهای کشتی اصفهان باید تقویت شود
رئیس هیات کشتی اصفهان گفت: ظرفیت کشتی اصفهان بیش از این است و باید با همکاری دستگاههای متولی بیش از پیش رشد کند .

  با گذشت چندین سال از برگزاری مسابقات بزرگسالان در اصفهان این بار اصفهان شاهد برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور رده بزرگسالان بود که در شلوغ ترین گروه یعنی گروه «ج» برگزار شد. محمد مجیری در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به این که نتایج خوبی را در این دوره از مسابقات بدست آوردیم، گفت: موفقیت های خوبی در این دوره از مسابقات توسط کشتی گیران اصفهان کسب شد که می توان آن را نوید روزهای بهتر و موفق تر در روزهای آتی کشتی اصفهان دانست.

وی همچنین تصریح کرد: اصفهان در رده نونهالان و تیم های پایه توانسته تا امروز نتایج خوب و قابل قبولی از جمله حضور در تیم ملی کسب کند و این مساله به دلیل پرداختن به زیرساختهای کشتی در اصفهان است.

مجیری با بیان این که زیرساختهای کشتی اصفهان باید تقویت شود، عنوان کرد: با توجه به امتیازات خوبی که در مسابقات کشتی بزرگسالان توانستیم کسب کنیم باید به فکر تقویت زیرساختهای کشتی در اصفهان باشیم تا از این طریق به صعود کشتی در مراحل بعدی کمک کنیم.

وی با اشاره به این که سرمایه گزاری خوبی روی تیم های پایه کرده ایم ، افزود: ظرفیت کشتی اصفهان بیش از این است و باید با همکاری دستگاههای متولی بیش از پیش رشد کند می توان گفت بازیکنان و مربیان خوب عمل می کنند اما ما باید زمینه های رشد را فراهم کنیم

وی در رده بندی و تعیین صلاحیت جامعه کشتی و ورزش اصفهان گفت: به کشتی گیرها و مربیان نمره 20 می دهم و

به هیات کشتی نمره 16 ولی اداره کل ورزش و جوانان را در این عرصه را با نمره پایین تجدید می کنم زیرا هنوز نتوانسته آنچه نیاز جامعه کشتی است را برآورد کند.

رئیس هیات کشتی افزود: اداره کل ورزش و جوانان در این مدت کمک خاصی به هیات کشتی نکرده است و حتی در مسابقات هم ورود پیدا نکرد در حالی که می توانست بهتر از این عمل کند با این حال از متولیان ورزش استان دعوت می کنیم تا در رویدادهای بعدی در کنار  جامعه کشتی اصفهان باشند و با حمایتهای مادی و معنوی خود دلگرمی ایحاد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که میزبانی مسابقات بین المللی را در دستور کار هیات کشتی استان قرار دادیم، گفت: میزبانی مسابقات بین المللی را تقاضا کردیم نمی خواهیم این تقاضا همانند تقاضای سال گذشته فدای بی توجهی شود و با توجه به این که آقای دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان خود از بدنه ورزش کشور هستند و مشکلات جامعه ورزش رابخوبی درک می کنند امیدواریم اتفاقات خوبی در ورزش استان بخصوص رشته کشتی  رخ دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز