رئیس شورای شهر اصفهان:

همصدا با دولت در پی حل مشکلات هستیم

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۷:۴۱
کد خبر: ۶۴۴۲۸۷
همصدا با دولت در پی حل مشکلات هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در دیدار با استاندار بر ضرورت همصدایی شورای شهر و برنامه های دولت تاکید کرد.

به گزارش برنا از اصفهان، رئیس شورای شهر اصفهان به همراه شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر، شهرداران مناطق و معاونین شهرداری با محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس شورای شهر اصفهان در این دیدار اظهار کرد: شهر اصفهان را جمعیتی بالغ بر دو میلیون نفر دانست که 40 درصد جمعیت استان را شامل می شود و این شهر جزء شهرهایی است که بیشترین آثار ثبت جهانی یونسکو را در دل خود داشته و صاحب هویت در دنیا است.

فتح الله معین تصریح کرد: مکاتب بسیاری مانند مکاتب فلسفی، موسیقی، آواز، شهرسازی، هنر و ... در اصفهان وجود داشته که این شهر را صاحب مجموعه ای از ظرافت ها و ویژگی ها کرده و سبب می شود کار کردن در این شهر بسیار مشکل شود.

وی با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن شورای پنجم جلسات منظم شورا دو روز در هفته برگزار شده، ادامه داد: طی مدت فرایند انتخاب شهردار، شهرداری اصفهان با سرپرستی آقای جمالی نژاد اداره می شد که خوشبختانه جزء معدود شهرهایی بودیم که بدون هیچ چالش و حاشیه ای شهر را اداره کرده و دچار رکود و تعطیلی نشدیم.

وی تاکید کرد: از زمان روی کار آمدن دکتر نوروزی نیز تلاش شد با آرامش و رعایت شایسته سالاری کار به نحو مطلوب انجام شود که قضاوت در خصوص این عملکرد به عهده دیگران خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ما آماده ایم در جهت اجرای برنامه های کلان دولت تدبیر و امید به صورت یکصدا حرکت و امیدواریم حضور شما به عنوان استاندار اصفهان باعث حل مشکلات استان از جمله زاینده رود شود.

 

نظر شما